Hoe krijg ik mijn 25 snor Neo's 4takt sneller

Neo's'oeN

New Member
Zoal dit draadje al laat blijken wil ik mijn Yamaha Neo's 2013 snorscooter 25km/u 32 op de teller, c.a 40 op de teller laten lopen.
Kan ik dat middels een andere vario voor de bakker krijgen?

Mensen hier daar ervaring mee hebben , of een ander idee waarmee ik dit kan realiseren?

Norbert
 
Advertisement - register to remove this

misschien moet je dat ook met alcohol proberen? ;)
helaas voor jou is het op dit forum beleid dat 32 hard zat is voor een snorscooter.
Misschien moeten we daar wat soepeler in worden, nu ze toch een helm moeten dragen en in sommige steden van de fietspaden verbannen zijn.

Niet dat ik dat wil bepalen voor dit forum maar ik kan me wel voorstellen dat, in veel gevallen, snorscooters nu gewoon brommers zijn.
 
Misschien moeten we daar wat soepeler in worden, nu ze toch een helm moeten dragen en in sommige steden van de fietspaden verbannen zijn.

Niet dat ik dat wil bepalen voor dit forum maar ik kan me wel voorstellen dat, in veel gevallen, snorscooters nu gewoon brommers zijn.
sorry, ben ik het niet mee eens. die paar steden waar scooters op de rijbaan moeten? en de rest van NL dan?
om datzelfde gezeur voor te zijn ben ik overgestapt van een Tomos snor (waar ik geen 45 op zou dùrven!) overgestapt op mijn huidige Kymco bromscooter.
 
sorry, ben ik het niet mee eens. die paar steden waar scooters op de rijbaan moeten? en de rest van NL dan?
om datzelfde gezeur voor te zijn ben ik overgestapt van een Tomos snor (waar ik geen 45 op zou dùrven!) overgestapt op mijn huidige Kymco bromscooter.
En die Kymco van jou. Wat is daar in de snor-versie zo anders aan dan ?
Voorop gesteld dat je toch een helm moet dragen.
 
Back
Top