Naam bij mobiel nummer achterhalen ?

Status
Not open for further replies.

hebo-aeroxje

Proud member
De vraag is simpel:

Hoe krijg ik een naam bij een mobiel nummer? De gegevens zijn bekend, maar is daar via het internet achter te komen. Ben al tijdje aant zoeken vanavond, google vindt 1 interessant resultaat maar die site wordt alleen geladen en niet geopend...

Iemand een idee? Aanvraagnummer en datum van ingebruikname is me al wel gelukt ... nu nog de rest.

Greetz Arthur
 
Advertisement - register to remove this

Hoe kom je aan de aanvraag datum? En.. wat was die website die je had gevonden? En hoezo wil ut je weten? <wat een tegenvragen...>
 
Als je de provider weet.. bel ze dan op: bij t-mobile vragen ze altijd eerst je nummer. Dan zeggen ze: Hallo meneer Jansen, Ik zal me ff voorstellek, mijn naam is Blaa blaa.. en dan hang je gewoon op.
 
www.com-crime.net

Daar zie je op google mijn vraag staan, het antwoord daarop moet er ook te vinden te zijn alleen dat word bij google net niet weergegeven ... en dan klik je op de link doet ie t niet.

En wat betreft die andere vraag ... wat ik beweerde klopt niet helemaal geloof ik, maar op deze site kun je al iets meer te weten komen, oa welke provider

Datum beschikking, betekent denk ik eigenlijk de datum dat het nummer werd toegewezen aan de provider, en niet zozeer in gebruikname ...

http://www.opta.nl/index.asp?url=/aanbieders/telecommunicatie/nummers/telefoonenoverigenummers/
 
Het is een prepaid nummer, en de telefoniste die ik net sprak kon, als er al gegevens bij dat nummer waren, daar niet bij, zei ze ... dat het prepaid is zijn we nu ook achter.

elke hulp is welkom
 
Originally posted by SoulDarkness
Als je de provider weet.. bel ze dan op: bij t-mobile vragen ze altijd eerst je nummer. Dan zeggen ze: Hallo meneer Jansen, Ik zal me ff voorstellek, mijn naam is Blaa blaa.. en dan hang je gewoon op.
Ja en vervolgens je postcode, straat en woonplaats, die hij dus juist wilt weten.
 
Het is een pre-paid nummer, het is dus niet eens zeker of zn NAW-gegevens uberhaupt ergens bekend zijn. Als je toen je je telefoon gekocht hebt, nix hebt teruggestuurd dan zijn je gegevens niet bekend. Dan valt er dus zowiezo niets te achterhalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top