MTV Cribs #13

Heeft iedereen hier mongolen klauwen ofzo? Met 2k heb je een prima badkamer, je moet alleen geen triple A klasse spul verwachten voor dat geld. Maar een goeie pot, wastafel meubel en douchecabine heb je echt wel voor dat geld, en uiteraard tegels.
 
Ik zie nog steeds niet in wat er mis is met deze badkamer/keuken, anders dat het er basic uitziet.

Edit, hier een nieuwe kast trouwens:
Kast.JPG


En vandaag de meter laten vervangen, kan ik eindelijk mn meterkast voorzien van een deur want die oude was te groot (stak uit).
Meter%2520oud.JPG
Meter%2520nieuw.JPG
 
Last edited:
Zit zo te zien naast de HES toch? Aardig betaalbaar iig voor het appartement wat je krijgt. Locatie zou absoluut niet mijn keuze zijn, maar er spelen zoals je al zegt wel meer dingen.

Stimmt. Inmiddels in West en Oost gewoond. Binnen de ring is errrg chill, maar richting werk + parkeergelegenheid is het gewoon ruk. Dan zit ik hier 10x beter. Zit zo op de A2, A10 Zuid, A10 Oost en metrostation naast de deur. De afweging voor mij was 10min langer fietsen richting het centrum (2x p/week) of 50k meer uitgeven, in een appartement van 30 jaar ouder wonen en elke dag bij thuiskomst 20min zoeken naar een parkeerplek. Was niet heel lang nadenken ;)

Lekker niks aan doen, gewoon wonen, blijf je toch geen 10 jr zitten lijkt me.

Plan is inderdaad een jaar of 5.

PS: zeer goede onderhandelingen, 20k eraf lullen op zo'n prijs is echt netjes! Van dat verschil keukentje en badkamer opknappen en dan finito?

Ze waren zelf al wel een stuk gezakt, iets van 8k geloof ik. De rest zelf er vanaf gebabbeld :)

Amsterdam Zuidoost..

Prima appartement!

Tja, 't heeft een naam. M'n vriendin woont er echter inmiddels al 3 jaar, nog nooit gelul/gezeik/overlast/etc gehad. Venserpolder wordt ook redelijk opgepimpt', meerdere nieuwbouw projecten. Veel normale koop+huur appartementen en sociale huur begint te verdwijnen. Wat verder Zuidoost in word je wel wat minder gelukkig :p Denk persoonlijk dat die hele commotie om 'de Bijlmer', net als bv Bos en Lommer nu al, over een jaartje of 5 al een stuk minder is geworden.

Mgoed. Keuken + badkamer zien er in het echt stuk beter uit. En voor een eerste koopappartementje op 1 salaris ben ik echt alles behalve ontevreden. Tuurlijk kan het mooier, beter, groter en op een betere locatie maar dat kan ik gewoonweg niet in m'n uppie betalen :)
 
vraagprijs 157500, 138750 betaald. Zelf de onderhandeling gedaan :D Is overigens wel Venserpolder (stadsdeel Adam Zuidoost), niet midden in het centrum. 20 min fietsen en ik sta op Rembrandt, vind het wel prima zo :) 6min rijden naar m'n werk, geen gelul met parkeren en het is praktisch nieuw. Centrum is leuk maar ik werd gek in al die gehorige appartementen. Moest in m'n vorige woning de tv harder zetten als de bovenburen aan het bellen waren 8P

Oke nice. Valt me nog behoorlijk mee.
 
Net appartement, keuken en badkamer lekker zo laten als je het zelf prima vind. De komende tijd ga je dat niet terug verdienen.
 
weer de hele avond in mijn huis gewerkt. Het bad geplaatst. Dacht doen we wel even, maar valt tegen voordat hij netjes waterpas staat.
 
Netjes Martin!

Ik zit zelf ook te kijken voor een app. net buiten het centrum maar dat valt nog niet mee. :/
 
[IR]http://i41.tinypic.com/2dudpnm.jpg[/IR]

vanmorgen even bankje in de voortuin gemaakt(achterthuis geen zon dus vandaar in de voortuin+mooi uitzicht heerlijk zitten in de zon)
 
Sinds woendag ook de sleutel van ons huis :) Het huis is ondertussen al aardig leeg, zachtboard plafonds eruit, alle beun aangesloten bekabeling eruit, vloerbeddekking eruit e.d.

Nu ben ik opzoek naar een CV combi ketel, maar hóe moet ik in godsnaam er 1 uitkiezen tussen alle merken en aanbieders?

Het moet sowieso ongeveer een 28 kw ketel zijn, met warm water, douche zit wel redelijk ver van de ketel verwijderd, weet niet of dat nog wat uitmaakt?
 
Back
Top