MTV Cribs #13

vraagprijs 157500, 138750 betaald. Zelf de onderhandeling gedaan :D Is overigens wel Venserpolder (stadsdeel Adam Zuidoost), niet midden in het centrum. 20 min fietsen en ik sta op Rembrandt, vind het wel prima zo :) 6min rijden naar m'n werk, geen gelul met parkeren en het is praktisch nieuw. Centrum is leuk maar ik werd gek in al die gehorige appartementen. Moest in m'n vorige woning de tv harder zetten als de bovenburen aan het bellen waren 8P
 
Zit zo te zien naast de HES toch? Aardig betaalbaar iig voor het appartement wat je krijgt. Locatie zou absoluut niet mijn keuze zijn, maar er spelen zoals je al zegt wel meer dingen.
 
PS: zeer goede onderhandelingen, 20k eraf lullen op zo'n prijs is echt netjes! Van dat verschil keukentje en badkamer opknappen en dan finito?
 
Keuken kan je prima zelf zetten en voor de badkamer huur je een Poolski in via werkspot.nl, slopen kan je zelf prima op een zaterdagmiddag.
 
Badkamer haal je echt wel voor 1,5k, 2k incl Poolski.
Dan ga je naar de Ikea of andere cheape keukenboer en bestel je keukentje, gewoon compensiet/hout blad en geen gekke inbouwspullen. Vergeet niet dat het geen grote keuken is dus zo duur hoeft het niet te zijn.En stel dat het nog eens 2k duurder wordt, dan ben je 7K kwijt en dan heb je een nieuwe badkamer en keuken volledig naar jouw wens, ik zou het zeker overwegen, helemaal nadat je net 20k heb "bespaart" op de vraagprijs.

Ik zou persoonlijk een L-opstelling nemen en die bar weghalen, voor het ruimtelijke effect!
 
Badkamer haal je echt wel voor 1,5k, 2k incl Poolski.
Dan ga je naar de Ikea of andere cheape keukenboer en bestel je keukentje, gewoon compensiet/hout blad en geen gekke inbouwspullen.

Dan schiet je er toch niks mee op, in vergelijking met wat er nu in zit.
 
@Robert, je bent wel errrrrgg optimistisch met die 2k voor een badkamer hoor..

Plus dat ik vaak genoeg Poolse badkamers heb gezien die er gewoon niet strak uit zagen. Heb liever een nette oude badkamer dan een halve nieuwe badkamer.
 
Back
Top