MTV Cribs #13

Ik vermoed dat het probleem in een ethernet kaart (nic) van een computer zit in combinatie met de nic van het modem. Ervaring zegt dat het probleemgeval een MAC op WIFI is. Je kan als testoplossing even een draadloze router aan je modem koppelen en alle computers daaraan verbinden. Je modem mag dus geen directe verbinding meer hebben met een computer, maar moet via de router lopen. Dit is alleen enkel symptoombestrijding. Om achter het probleemgeval te komen zal je computers langdurig moeten afkoppelen.
 
Nieuw bed gekocht paar weken terug:

[ir]http://www.betermeubel.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/0/8090688_16.jpg[/ir]

Met andere nachtkastjes en verlichting. We wilden eerst voor een boxspring gaan, nu toch maar weer voor een ledikant. Wel met electrisch verstelbare lattenbodems :7
 
Bij mij schiet het aardig op. Heb de leidingen in de keuken veranderd. Zaterdag hebben ze de badkamer en wc beneden betegelt. Vrijdag komen ze de keuken brengen en die woensdag erop monteren. Zal binnenkort wat foto's plaatsen.
 
Bij mij schiet het ook al op :). Gister de laatste tegels van de vloer (65m²) gelegd. Wat een karwei was dat zeg!

Bij mij binnenkort ook pics :p
 
boxspring gekocht alleen dan in het zwart

bs_arendal_antracite_vl_hb-antracite_pt-zwart_mt-stof.jpg.jpg
 
nee schuiven niet uit elkaar. Toplaag is 1 matras. Die daaronder kon ik ook in 1 geheel krijgen. 2 losse matrassen schijnt wel wat steviger te zijn dan 1 matras. Aangezien nu het midden van de vering in een matras van 80cm zit. Anders zit het zwakste punt in het midden van een matras van 160cm. Als je snapt wat ik bedoel.
 
Zeu, Gf's huisje is ook zo goed als klaar. Wasmachine, vaatwasser en koelkast gister geleverd. Alle spullen staan er ook al. Enkel 't matras morgen nog overgooien en dan is 't klaar.

Zal wel even pics maken binnenkort. Locatie is echt ideaal:W
 
Pa had volgens mij een app in de red apple in rotterdam gekauft.. heeft hier wel eens @ forum gestaan.

Mja nu staat er huisje.. ga ik twijfelen :p
 
Red apple is m niet geworden nee, nog steeds kantoorpand. Nu in Bergse dorpstraat in Hillegersberg:). Is wel een appartement.

Sjoerd :D!
 
vandaag koopcontract getekend. appartement uit 2006, amsterdam, 50m2 + balkon + berging beneden + privé parkeerplaats in parkeergarage, separaat toilet, keuken met keramische kookplaat+combi oven+vaatwasser+eetbar, wasmachine+droger aansluiting in bergkast etc. Ben er blij mee!

705_grotere.jpg


709_grotere.jpg


710_grotere.jpg


711_grotere.jpg


707_grotere.jpg

doodlopend straatje, bijna geen verkeer.

388_grotere.jpg

uitzicht vanaf de bank.

overdracht 29 juni :)
 
Ziet er goed uit idd! Ben toch wel benieuwd wat je nou daar voor zo'n appartementje betaald.

En nee, niet om die hele randstad discussie weer te beginnen :+ Gewoon nieuwschierig :)
 
Back
Top