-=*MpM*=- 's SR Stealth

Vassago

Fuckin' Poser
Ok, nu beginnen we (weer) met een topic over de SR...

Ik kocht de SR ongeveer 2 maanden geleden van DvD hier op het forum...Na een tocht met gevaar voor eigen leven door dat helse Puttershoek stond tie uiteindelijk bij mij in de garage...
;)

Toen ik hem kocht was er het volgende defect:

* Voorvork
* Voorkap
* Lichtunit
* Kapschade
* Missende remhandles
* Nja, niet echt kapot, maar toch..20.000 op de teller

10510540311046954357sr2.jpg


Ik heb via Sjoerd een nieuwe voorvork en het oude model voorspatbordje geregeld, via Erik een nieuwe voorkap en via Wille een nieuwe lichtunit!

Toen ben ik maar eens begonnen met het schoonmaken/plamuren/schuren van de kappen, tevens wat dingen aangepast...

1051053998plamuurwerk.JPG

Ik ga natuuwlk niet alle zooi op de foto zetten :)

Toen kreeg ik het idee, om wat leuks te doen met die onderkap, aangezien hij er qua looks niet echt op vooruit was gegaan na het verwijderen van mn spatbord ..
Zo gezegd, zo gedaan...

1050602673onderkap.JPG

Dit is nog niet af voor de duidelijkheid :)

Via Floran kon ik goedkoop aan een 2e passagierszadel geval komen, dus dat maar gedaan!

1051053928fjoetjoer.JPG


Ik heb hier een mal van gemaakt voor mn monoseat...

1050602648mal_gipz.JPG


En gemonteerd...

1050602626mal_gipz_mounted.JPG


Dit zijn allemaal niet afgewerkte dingen !

Ik ben nu bezig met het polyesteren van mn mono..kijken of het gaat lukken :)

Ik heb van Ruudt een Nardo gekocht :)*), via JohnB heb ik een shot demper gefixt en een polini snaartje, via RobS komt er nog een Hebo Clutch aan, en ik heb een doppler asje via Wille geregeld...

Tevens vond ik mn dash een beetje saai, dus die heb ik ook maar aangepast..ik wilde het wel gewoon netjes houden en overzichtelijk dus vandaar dit resultaat..

1051054137vass_dash.JPG


De nardo en mn koelingsdeksel worden gepolijst..

Tevens een stickertje ontworpen..

1051036897vassago.jpg


Setup:

* Hebo Giet 70 met Gilardoni zuiger (enkele veer)
* Nardo met Shot demper
* 12 mm of 21 mm
* Multivar
* Polini snaar
* Hebo Clutch
* Doppler Asje met SKF C3

Ik ga meer voor de looks dan voor de speed zoals misschien wel duidelijk is :)

En TnQ ² NeoGeniX is dit mn huidige design, maar aangezien de combi wit/rood wel erg in trek is opeens twijfel ik alweer een beetje..

1050348738vassago_sr.jpg



The edited version zoals ie moet gaan worden...

TnQ Razma :*

aprilia_vassago%20copy.jpg


mja....

Kweet niet cker of dat MPM wel blijft...denk t niet eigelijk, die V vind ik zelf wel uber :)

1051795642accukapje.JPG


1051831615frontlight.JPG


Koplamp zwart gespoten, tevens alle kapjes enz. beplakt met stickertjes wat voor kleur t moet worden 8P

Accukapje wordt aan gewerkt...

Remklauwen worden ook parelmoer wit, uitlaat ben ik aan het schuren/polijsten...

Alleen, ik heb hier een setje parelmoere knippers maja, ik heb liever carbonnen :), tevens moet ik mn chrome kickstart tegen een carbonnen inruilen...

1051893979oo.JPG


Zo, blokje eronder gehangen, ontsteking gefixed, wat dingen vastgezet :)

Zo staat het gevaarte erbij, btw, die RMS veert über! :)

Onderkapje ziet er al geil uit al zeg ik het zelf!

Aangepaste tank

1052330423tank.JPG



Voetenplank?

1052330446plaat.JPG



1052498398mpm.JPG


MayB nog 1 CCFL erbij

Thanks ² Eddie aka NoGood! :*



So, hit me with tips, compliments or other bs :)

Ciao!

PS; kan zijn dat je het verhaaltje een rommeltje vind :), maar komt omdat ik ff alles achter elkaar geplakt hebt wat normaal als losse posts stond..
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zou wat met dat accu kapje doen Arjan. Dat geeft wel een speciaal iets aan de scoot denk ik :)
Het gaat wat worden de SR :W

btw tenk joe voor de auspuff en de seedees :*
 
lol, dat laat ik aan jou over lieffurd :*

ur welcome :)!

Btw, de mono is van de mal af..nu op het gemakje heel die mono afwerken :)
 
yoo vassie :), toch er maar weer opgezet. Van gedachten verandert dus :), dit belooft echt wat.

suc6 en hou me maar op de hoogte 8).
 
yeah.. vass 't word echt wel vet! kep trouwens nog leuke ideetjes ;) maar ik spreek je wel op msn. 0ooi :x
 
Thanks doeds :*

Krukas zit erin, cilindertje monteer ik vanaaf, blok opbouw is begonnen, kijken of ik nog weet hoe alles in elkaar moet :rolleyes:
 
Je had uhm toch eerst weggehaald hier ???
Wrom snap ik niet aangezien het een bruut dingetje gaat worden. BTW niet iedereen fixed "ff" een mono-seatje.
Maar een mooi ding word het. Voor rood-wit ideen check mun scootbase. Mijn SF is ook die kleuren.
(niet dat ik er mee zouw zitten als jij ook die kleuren neemt ofsow, just for idea's :D )
 
Mal is al dood :p

Die heb ik zelf weer nodig, een gedeeltje van dat kapje. sowie!

Razma heeft tevens een leuk designtje gemaakt qua stickers, maar dat post ik nog niet, totdat die perfect is imo :)
 
Back
Top