MotoRai 2003 Amsterdam, wie gaat?

niet de moeite, alleen hebo en anglo staan er op scoot gebied....verder alleen moto. Creco ook zelfs niet meer. Da;s dan wel aardig magertjes he? Vroeger stonden de importeurs van de scooter/brommer merken er nog en bijv. Huige enzo maar tegenwoordig is het allemaal veel te duur geworden om een stand te huren hoor ik.
 
niet de moeite, alleen hebo en anglo staan er op scoot gebied....verder alleen moto. Creco ook zelfs niet meer. Da;s dan wel aardig magertjes he? Vroeger stonden de importeurs van de scooter/brommer merken er nog en bijv. Huige enzo maar tegenwoordig is het allemaal veel te duur geworden om een stand te huren hoor ik.
 
Originally posted by MarcelB
niet de moeite, alleen hebo en anglo staan er op scoot gebied....verder alleen moto. Creco ook zelfs niet meer. Da;s dan wel aardig magertjes he? Vroeger stonden de importeurs van de scooter/brommer merken er nog en bijv. Huige enzo maar tegenwoordig is het allemaal veel te duur geworden om een stand te huren hoor ik.

niet alleen duur.. het publiek is denk ik ook aardig gedaald..
en als je nix van opvoer/tuningdelen mag neerzetten, wat moeten onderdelen importeurs er dan meeestal nog :rolleyes:
 
Rob wil er heel graag naar toe, scooters boeien hem niet echt meer.. motors wel, dus hier zal ie dus wel naar toe gaan :p.. en dan ben ik er ook
 
Originally posted by Razma
Ik ga op de openingsavond/middag..
het is van 27 tot 30 november

Veel verwacht ik eigenlijk niet echt...
Opvoeronderdelen (voor scooters) zijn verboden om in de vitrines te leggen, te promoten of wat ook, dus het zal denk ik beperkt blijven tot de nwe modellen/kleuren en kledij...

Openingstijden, tarieven route:
http://server1.dmfacts.nl/cgi-bin/showinfo/clickin.php?name=Motorai

kweet het nog niet...kdenk het wel.
dat er geen opvoerspul ge-showed mag worden vind ik wel fake....
c u there...
Mike
 
Ik zal er ook zijn, als het mee zit met de zxr. Ben benieuwd hoe de zx-10r en de R1 2004 er irl uit zien :)
Weet iemand al op welke dag hij/zij gaat?
 
ik ga niet voor een beetje motoren naar amsterdam toe crossen , ik koop toch geen een , en ben je een tank benzine kwijt + entree en shit! het is weer eens ronduit belachelijk dat snelle onderdelen e.d. niet gedisplayed mogen worden , mja , we wonen niet voor niks in nederland! p.s. en snelle onderdelen van motoren dan , uilaten bijv. , mag dat wel?
 
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat HEBO er wel zal staan met opvoeronderdelen.. Enkel met een bordje For Race only er tussen...
 
Back
Top