MotoRAI 2002 Amsterdam. wie gaat?

Originally posted by zip#19
Ik ben woensdag avond geweest, dat was een dealer avond. Het was niet echt super maar wel grappig. Jammer dat peugeot en piaggio er niet stonden.....

Nieuwe Benelli motor heerst....:~

heb je niet gezien :p
maar die race-versie was wel vetjes idd :)
 
hmmm wtf is dat voor een onzin dat peugeot en pia er niet is??? :mad: ik zou zondag gaan maar ik denk dat ik het geld er nu niet voor over heb...

die nieuwe sr vind ik echt wel vet in die kleuren!!!! maar ik wacht wel tot ze hier rondrijden
 
Originally posted by Vespa Ciao
hmmm wtf is dat voor een onzin dat peugeot en pia er niet is??? :mad: ik zou zondag gaan maar ik denk dat ik het geld er nu niet voor over heb...

die nieuwe sr vind ik echt wel vet in die kleuren!!!! maar ik wacht wel tot ze hier rondrijden

onzin? hun hebben gewoon beslist dat het gewoon niet de moeite is... eerlijk gezegd.. ik geef ze geen ongelijk
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Jammer dat die benelli al oud is, tiz geen wereld nieuws, maarjah *Rai*

Ik had hem ook al wel eerder gezien op foto vorig jaar ofzow, mja hij werd iig voorgesteld aan het publiek nu:)
 
Ik was er gisteren, was wel leuk maar het was niet spectaculair ofzo, heb wel wat leuke foto's geschoten.. ik zal ze vanavond wel ff online zetten.

Greetz
 
ik ben net terug en ik vond het zwaar tegenvallen...... volgens de site was er een stand van derbi, nix gezien...... enige dat ik heb gezien is de malossi kit voor de gpr/senda en een hebo uitlaat voor gpr/senda, wel leuk dat ik voor de 17 jarige prijs naar binnen mocht :W scheelde me mooi weer de helft

ook weinig supermotards daar, is toch wel heel origineel om er een te hebben 8)
 
Ben dr vandaag ook geweest, was opzich best geinig en van een aantal motoren stond ik toch echt wel te :~ , en ook ik ben als wannabee 17 jarige binnen gekomen :D 8) , ja je moet toch op de kleintjes letten :p ....
 
Ben geweest ! Maar kon t niet spectaculair vinden hier wat pics voor wie het intreseren kan...

IMAGE0037.JPG


IMAGE0049.JPG


IMAGE0041.JPG


IMAGE0030.JPG


IMAGE0015.JPG
 
Gisteren ook geweest.... Op scootergebied stelde het niks voor maar de motoren :D

Nog pet gewonnen met fietsen op testbank 3,2 pk gescoord :)
 
Kreeg uitdraai niet mee als je boven de 3 ging dan kreeg je wel een BOS petje.. Oh ja hoogste score van de dag kreeg gratis testbankrun.. dude na me had tiende meer...

Die nieuwe RSV is zeeer vet
 
Ik ben zaterdag naar de MotoRai geweest, ik vond het niet tegenvallen, maar wel een heel stuk kleiner dan voorgaande jaren. Heb nog wel wat leuke pics gemaakt en op de foto geweest met de promo girls van Honda en Gauloises.

Greetz
 
Back
Top