Meeting Nootdorp 2002

Originally posted by -=MOL=-
Maar, wanneer gaan we nou weer meeten??? Freezer, laat wat horen!
Ja wanneer is de volgnede meeting, da kom ik ook wel ene kijkje nemen en kunnen we weer even bijpraten he MOL ;).
 
Eind november lijkt me een heel goed idee, alleen dan ipv bier doen we maar warme gluhwein :D

Ik heb me speed '99 nu omgewisseld voor een speed2000, ik heb volgende week een AIM teller, ik heb me radiateur probleem volgende week ook opgelost, en ik laat morgen ff nieuwe malossi vertandingen erin persen, dus over een maandje ben ik zeker klaar voor een meeting :)
 
Originally posted by kenneth_aerox
kunnen al deze mensen ook komen bij scooter meeting zoetermeer??

neej, dat kan niet...wij organiseren juist kleine meetings, om politie op afstand te houden, en gewoon te kunnen vlammen zonder problemen...

we gaan dus zeker niet naar een grote illigale meeting....de scooters waar hier mee word gereden, kosten minstens 5000 euro.....

die laat je niet ff afpakken door de politie..

Ook om andere noooobs niet te laten komen, maken we niet bekend wanneer en waar de meeting is.. dat doen we simpelweg, om het voor onszelf veilig en leuk te houden..

solly.....
 
Originally posted by mhr4ever
Eind november lijkt me een heel goed idee, alleen dan ipv bier doen we maar warme gluhwein :D

Ik heb me speed '99 nu omgewisseld voor een speed2000, ik heb volgende week een AIM teller, ik heb me radiateur probleem volgende week ook opgelost, en ik laat morgen ff nieuwe malossi vertandingen erin persen, dus over een maandje ben ik zeker klaar voor een meeting :)

Ik hoop er dan ook te staan:

met de volgende aanpassingen

- carter in elkaar met team as
- ophoogplaat + evo tuned
- alles in elkaar gedraaid, en hopelijk afgesteld :p
- hr2 ipv een lekkende en gare mhr uitlaat
- een 2e standaard radiateur (tijdelijk) om het op temperatuur te
houden.
- en andere (iets langere) overbrenging icm een overrange..


we zullen zien wat het word jongens...ik heb iig zin in een volgende meeting,...eennuuh,...warme sjokomel met slagroom 8p
 
Ik zal eens kijken voor een terreintje...

Maar, maybe eerder iets voor maart, want ik wil soon weer beginnen met me eigen scooter :)

Andere vert en velgen spuiten
 
Idd er zijn genoeg mensen die hier zitten die er wel komen en ook "mogen" komen.

Maar, jullie moeten het niet verkeerd begrijpen. Er staan op dit soort meetings meerdere scoots die alleen al kwa onderdelen nieuw meer dan 5000 euro's kosten. Moet je nagaan wat er nog aan tijd en tuning gespendeerd word.

Als er dan politie komt doordat mensen op standaard scoot's of de welbekende NRX tukkers lekker zonder helm rondjes blazen en "wij" daardoor dus 1000en euro's kwijt kunnen raken. Dan houden wij ons liever afgezonderd van die mensen...

Dus als je erbij wil zijn, bouw een 20pk monster en je bent welkom :p
 
Het lullige van het "Nr-X-volk'' [sorry voor het generaliseren] is, dat je "Acht" perikelen krijgt... Dus dat de mensen die het LANGZAAMST rijden, de GROOTSTE bek tegen de politie hebben... Op een meeting zoals vorige week valt dat mee, omdat de gemiddelde leeftijd op 20+ ligt...

Men gaat dus voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit, en dat zal sommige mensen misschien in het verkeerde keelgat schieten... Mensen met zulke aparte scooters gaan echt niet naar zo'n meeting om dat ding te laten bewonderen door een stel n00bs, want dat kan altijd... Het leuke is dat je zo een hechte die-hard-crew op kan bouwen, en elkaar iets kan leren... Daar heb je geen 100 extra n00bs voor nodig... Mensen die iets interessants hebben, zullen de volgende x echt wel getipt worden...

Enne, wij hebben geen scooter van €5.000, maar 1 van €3.000 :)
 
Originally posted by -=MOL=-
Idd er zijn genoeg mensen die hier zitten die er wel komen en ook "mogen" komen.

Maar, jullie moeten het niet verkeerd begrijpen. Er staan op dit soort meetings meerdere scoots die alleen al kwa onderdelen nieuw meer dan 5000 euro's kosten. Moet je nagaan wat er nog aan tijd en tuning gespendeerd word.

Als er dan politie komt doordat mensen op standaard scoot's of de welbekende NRX tukkers lekker zonder helm rondjes blazen en "wij" daardoor dus 1000en euro's kwijt kunnen raken. Dan houden wij ons liever afgezonderd van die mensen...

Dus als je erbij wil zijn, bouw een 20pk monster en je bent welkom :p

Ik was dacht ik ook al in het stadium dat ik niet meer tot de nrx doeds behoor.... en dat er scoots zijn van waardes die niemand wil weten is bekend.... Naja als me niet bekend wrodt gemaakt hoe en wat dan zal ik ero ok nooit zijn om het een keer te kunnen laten zien
 
Originally posted by Freezer
Ik zal eens kijken voor een terreintje...

Maar, maybe eerder iets voor maart, want ik wil soon weer beginnen met me eigen scooter :)

Andere vert en velgen spuiten

Nee man, niet pas in Maart, nog ff een voor de echte kou begint. Kijk.....misschien dat jij dan aan je scoot bezig bent, maar er zijn genoeg andere mensen met scootz die het wel doen, en de meeting interessant maken.
 
Ja, ff over nadenken hoor :)

en martijn, ik zal je volgende keer als ik weer iets organiseer wel uitnodigen ok :)
 
Originally posted by Freezer
Ja, ff over nadenken hoor :)

en martijn, ik zal je volgende keer als ik weer iets organiseer wel uitnodigen ok :)

sjeeees...dan word het druk......niet te druk misschien ;)??

nee hoor...martijn, wat mij betreft, ben je ook welkom :p
 
Back
Top