Meeting Nootdorp 2002

Originally posted by XeRioNaTiC


He wat jammer, loop ik elke keer meetingkjes mis :(

Dat doen we niet voor niks zo. Als je snel spul hebt word je wel uitgenodigd om je te bewijzen...mensen die lid willen worden mogen mij PM'en. Daarin graag uitleg waarom ze lid willen worden en wat ze denken dat het toevoegt aan het normale forum lidmaatschap....
 
Originally posted by Arne


Dat doen we niet voor niks zo. Als je snel spul hebt word je wel uitgenodigd om je te bewijzen...mensen die lid willen worden mogen mij PM'en. Daarin graag uitleg waarom ze lid willen worden en wat ze denken dat het toevoegt aan het normale forum lidmaatschap....

Uh jij bent toch niet diegene die daarover gaat of wel? Of is dat veranderd ofzo, of is dit weer een andere list?
 
ik ben zelfs lid geweest van die list alleen ben alweer een tijdje exlid omdat mijn hotmail account gewoon te snel overvol raakte,maaja ik was lekker wel aanwezig en niet eens lid van de list so suew me ! :p
 
:( :( :( Ik kan de filmpjes niet zien! Er kom dan dit te staan;

Unable to render video; DX50 decompressor not found.

Wat moet ik doen om dit toch te kunnen zien;)
 
Originally posted by XeRioNaTiC


www.divx.com

Divx 5.02

Is al gemeld.

Oké ik heb het een en het ander gedownload maar mocht niet baten. Er komt dus weer te staan: Unable to render video, DX50 decompressor not found.

En met media player, hoe fix k dat, wil het graag zien;)
 
Originally posted by Enrico@nrg
Mja, wie beoordeelt die aanmeldingen dan?? Jij Arne?

Ach maak er niet (te)veel woorden aan vuil, tis geen 'godenlijst' ofzo, bestaat al zoooo lang... Tis gewoon een mailinglijst waar je email bij komt te staan. Tis maar wat je leuk vindt.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ach maak er niet (te)veel woorden aan vuil, tis geen 'godenlijst' ofzo, bestaat al zoooo lang... Tis gewoon een mailinglijst waar je email bij komt te staan. Tis maar wat je leuk vindt.

Mjah, ksta er niet op, en lig er niet wakker van, ga niet smeken om er op te mogen ofzo.
 
En ook nu was Joor weer te laat met editen :( Begin me te ergeren...

IM001868.JPG



IM001869.JPG



IM001870.JPG



IM001871.JPG



IM001872.JPG



IM001873.JPG



IM001873.JPG



IM001875.JPG



IM001876.JPG



IM001877.JPG
 
olé alle foto's online ,thanx joor mijn dank is groot
nou toch nog pix van de mega vette alto van rené en ook de plaatselijke wc staat erop en de laatste foto mjah wat zal ik daar van zeggen een portemonnee met inhoud 8)
 
Back
Top