Meeting Nootdorp 2002

Originally posted by #CARMA#
Joor gaat mijn pix (hopelijk) plaatsen :W

Ga ik doen, was vergeten dat dat de bedoeling was :) Dus zal het zo als ik niet meer bij een klant zit fixxen.

Verder zijn we gisteravond nog even wezen nagenieten op de meeting stek, effe 30 meter burnoutje gelegd en toen naar de molen... ;)
 
Hmm, had ze zelf al goed opgeslagen :)

IM001862.JPG

Bas (Freezer), ???, Fabian (b0em), René (Schilpedinges)


IM001863.JPG

René en b0em bij de koekwaus-mobiel (pruttel) ;)


IM001864.JPG

Links Freezer. Dan Xander, Alfonso en David die genieten van de zipkiller.

IM001865.JPG

Links een halve F3mk3, Ik sta met Koen (sprinter) en Thomas (Hendrik) te praten en aan m'n naad te krabben... Dan op de voorgrond, Rob en David. De runner is van Ivo, en zou dus niet starten. Oorzaak vooralsnog onbekend.


IM001866.JPG

Femke, Ruud, Rob en David.


IM001867.JPG

En een kleine Ruudner...
 
Last edited:
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Euhm, we waren weer stout geweest :rolleyes:

Rob begon over de snelweg te rennen in een langzaamrijdende file, waardoor de nodige hilariteit onstond :rolleyes:

Verder geen Mac-Terror, maar V&D-cateringzooi-terror... Uberdom personeel dat absoluut niet opschoot, mensen begonnen voor te kruipen, eten was zo onderhand koud... Dus Rob riep de manager :D Die niet op kwam dagen... Als dank was de hele tafel goor, zooi tegen de muur, pepergeval gejat, en de pis naast het urinoir :D

Toen nog mensen op andere manier lopen stangen op de snelweg... Zwaaien naar een of andere meid, terwijl haar vriend niet eens durft te kijken... Echt dwaas :D

Verder nog een auto op de snelweg waar een compleet wiel was afgebroken :S Politie erbij, vroegen we vriendelijk aan de dienstdoende agent of alles wel goed zou komen... Dewd was echt chagie...

Verder in Nuenen nog mensen lastigvallen bij het stoplicht, lekker sjezen, en als afsluiter IN Nuenen de weg vragen naar Nuenen 8)

Sorry maar ik vind dit een beetje kinderachtig triest pubergedrag Bart ... meer woorden maak ik er niet aan vuil.....|(
 
Ja ok das waar maar ik hou niet zo van mensen die de boel verrot maken zonder dat het nodig is .. sorry bart maar zou het ook tegen een ander zeggen ... zijn anderen weer de dupe van namelijk...

Ik was er niet omdat ik niet zoveel elf meer had haha... oftewel geen elf meer .. en mijn kop moet nog worden uitgedraaid om met normale 98 te kunnen rijden.... volgende keer kom ik wel weer.. vind het ook neit superbelangrijk meer om er te zijn .. kom om de zoveel tijd wel of zo

Rudi
 
Originally posted by Ridderruud


Sorry maar ik vind dit een beetje kinderachtig triest pubergedrag Bart ... meer woorden maak ik er niet aan vuil.....|(

gelukkig ben jij al volwassen, en doe je niet aan deze onzin mee:|

je wil niet weten wat voor lol je hebt met kinderachtig gedoe....dan mis je nu echt een stukje uit je jeugd:rolleyes: 0? 8)
 
Originally posted by Ridderruud
Ja ok das waar maar ik hou niet zo van mensen die de boel verrot maken zonder dat het nodig is .. sorry bart maar zou het ook tegen een ander zeggen ... zijn anderen weer de dupe van namelijk...

Dat van die toilet is twijfelachtig, maar het feit dat ik al 5,5 jaar bij een AC-Restaurant werk, maakt veel goed... Voor al die zooi die ik aantref @toiletten, mag ik toch weleens 1* wat terug doen 8)
 
Originally posted by -=MOL=-
Van mij mag er binnenkort nog wel zoiets gedaan worden.

Maybe leuk om dan iets meer snelle scoots uit te nodigen. En het zou ook leuk zijn als iedereen ze scoot ook rijdend heeft :X

Maargoed, nu kan het misschien nog een keer, over een maand ofzo dan is het weer te klote om nog zoiets te doen.

zoiets nog een keertje doen is idd leuk, dan zal ik de list ook eens wat vaker gaan checken :rolleyes:
 
Back
Top