Meeting Nootdorp 2002

Ik vond het opzich wel een leuke meeting, de SONIC ( ZIP-KILLER ) liep naar MIJN mening maar voor 75% zoals ik normaal van dat ding gewend ben............, carburateur afstelling was nog wel FLINK veilig....ivm kart-carbu..

Het kan allemaal nog veel vetter, kijk naar dat ding van JOOR die stond ook SUPER veilig ( olie spoot eruit ) als hij die "schraler" had gezet had die OOK zeker beter gelopen als wat ie daar deed........, zeer begrijpelijk ik zou ook geen risico nemen, zekers als je nog niet zoveel getest hebt met zo'n carb...

De volgende keer hoop ik dat we met alle IST-Scooters kunnen komen, dus dan met 2 TERROR-SONIC'S en SR'S...

Alfonso
 
IST vr8wagen goed idee??? :P
Jullie moeten zo'n bakkie hebben waarmee Johan in Eindhoven was, met hydraulische laadklep. Scheelt veeeeeel tilwerk ;)
 
Originally posted by b0em
ik heb wel redelijk wat gereden, mja moet ook nog het nodige aan scoot gebeuren :P

Ik vond het chaaf, die sonic is btw echt kenkerbruut

Ding sputterde als de tering, enig idee?

Verder waren er het meeste Typhoon's en SR's ;)
 
Originally posted by -=MOL=-
Volgende keer: Joor's Storm mee en de zip van Orhan.

Jij hebt het al bepaald ?

Ik ga wel naar Lelystad, maar of ik eerder nog naar andree meetings ga? Ben een beetje huiverig voor politie e.d.
 
Originally posted by Alfonso1

Het kan allemaal nog veel vetter, kijk naar dat ding van JOOR die stond ook SUPER veilig ( olie spoot eruit ) als hij die "schraler" had gezet had die OOK zeker beter gelopen als wat ie daar deed........, zeer begrijpelijk ik zou ook geen risico nemen, zekers als je nog niet zoveel getest hebt met zo'n carb...

Alfonso

Tsja, en nu fikte hij de koppeling al :s Moet ik echt op gaan studeren, is heel wat anders als de 50std...
 
Originally posted by #CARMA#
Mjah ik vond het wel beetje koud maar wel leuk om weer ff een meeting te mogen meemaken ,vooral als het zo dichtbij is 8P ,wanneer komt de volgende freez??
Ver Weg? hoezo? volgende keer weer :) twas toch knus in de oto? die Alfa op de heenweg was ook wel grappig ;)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
3 meetings verder; Mol's NRG mee :W
ho ho, je vergeet CaRMa's Renner, Boeie's NRG ;)
 
Kunt een hoop zeggen over vlammen in de auto, maar Lemelerveld was het ergste.

-Martin voorop.
-Bas
-Joor
-Ingmar

Laatste drie nog even met 210+ naar MArtin toe gereden. Die ons later probeerde af te schudden door bochten rechtdoor door het gras te nemen e.d. gelukkig hadden we allemaal meer als 140? pk.
 
Idd Miles ik word oud, wezen stappen en zondag uit eten geweest met m'n ouders, te erg:)

Btw, over 6 meetings neem ik me Nrg ook mee hoor:)
 
Het was zeer grappig inderdaad..

Pronk-tjoening, de volgende meeting gaan wij wel ff in de buurt van zoetermeer fixen...
Met ongeveer hetzelfde aantal mensen, maar met MEER rijdende scooters.

We zullen dan ook zorgen dat mijn, en robberts scooter rijden (en dus ook in elkaar zitten).

Ook zo zonder vermelding op dit forum, vond ik het zeer goed geregeld, geen politie (allen die in de bosjes gingen......???), geen gevaarlijke situaties, en een gezellige sfeer.

Al met al, de moeite waard, om je de tering in te fietsen :P

Hopelijk dat er nog vele van zulke meetings volgen mogen!

Joor: erg jammer dat hij een beetje brak liep
ed: ik vond het voor een scheve carburateur, nog best vet lopen :P
fons: Heerlijk zo'n stuiterende zip
fabian: AC-power is echt wel koel

de belgen: nooit geweten, dat ze in belgie ook nog konden vlammen

pronk: waarom deed je vertanding gaar zaterdagavond :'(


Volgende keer dus: zelfde gezelligheid, maar een paar vlammende scooters meer = wel leuk
 
Originally posted by Arne
Het was wel geinig ja. Bier smaakte goed, ben maar vroeg naar bed gegaan en heb Dana in Holly dus gemist :'(

Ik vond het een geslaagde meeting, ook al was ik er niet zo lang. Ben nog wel naar de Holly geweest en heb Dana nog een kusje mogen geven :love:

Edwin
 
Ik heb ook nog wat pix gemaakt alleen ik ben dus echt A-technisch als het over homepage geblaat gaat dus ik heb foto's wel ge-upt alleen kan ik ze niet zien :S

dus als er iemand animo heeft om mij ff te helpen met pix .. graag!
 
Back
Top