Meeting Nootdorp 2002

Ik snap jou ook nooit Ties:) Komt gewoon omdat jij NOOIT ergens heen gaat zowat, dus daarom wil je zo graag:)

Je moet gewoon nog een paar keer 3 uur te laat komen, dan hoef je niet meer te werken:p
 
Originally posted by Boeie
ja maar jij bent gewoon een koukleum... :D

Btw, Joor, die storm gaat nog niet echt vet, Woensdrecht hield je bij :) (edvolution)

Hoop dat daar ook een filmpje van is :) Want ik kom niet van z'n plek en smoke hem nog wel, ik zit, hij ligt.

Desalniettemin gaan die dingen van Freez. en Edwin. flink goed.

Ik had dus even wat vario gedoe geleend, en dat kwam de prestaties niet ten goede t.o.v. de vorige geleende spullen :) (zie grafiek)
 
Die snackbarmuts..................wat een gangbang slet was dat..........maar Xander en ik hadden wel in de gaten dat ze mooie tieten had!!! (Je moet alles positief zien he Xander :# )
 
Last edited:
wel cool

Ik vond het ook erg gezellig vooral dat gekloot met die auto was erg vet! was wel wat frissjes idd maar heb me scoot nog wel ff kunnen testen, de locatie was echt super btw
Greetz.

Patrick.
 
Originally posted by Stefan W
Die snackbarmuts..................wat een gangbang slet was dat..........maar Xander en ik hadden wel in de gaten dat ze mooie tieten had!!! (Je moet alles positief zien he Xander :# )

Ja ja het koste moeite maar ze waren er wel :# Volgens mij werd ze idd regelmatig ff op de carpool doorgesmeerd :eek:, heheheehh.....
 
Originally posted by Alexander


Ja ja het koste moeite maar ze waren er wel :# Volgens mij werd ze idd regelmatig ff op de carpool doorgesmeerd :eek:, heheheehh.....

Heb ik verdomme weer een keer lekkere tieten gemist... too bad...
 
Originally posted by Alexander
Ja ja het koste moeite maar ze waren er wel :# Volgens mij werd ze idd regelmatig ff op de carpool doorgesmeerd :eek:, heheheehh.....
heb je die klamboe op dr hoofd wel gezien? © by arne :D
 
Het was idd gezellig. Ik kwam met Joor een beetje laat aanzakken ivm een lanparty (ook de reden dat ik er zo brak bij liep) :p

Maargoed, er waren wel een paar snelle scoots, werd alleen een beetje weinig gereden.

Incidentje met de politie was wel leuk, aangezien ze alleen oorlogje gingen spelen in de bosjes en niks over de scoots te zeggen hadden :)

De scoot van Joor kan ik maar 1 ding over zeggen, eigenlijk was het gewoon kut :p

De volgende meeting waar Joor heengaat met de scoot, tenminste met mijn auto dan, is als het aan mij ligt pas als de scooter met Joor's eigen onderdelen in elkaar zit. Dan kunnen we tenminste eens echt vergelijken met de rest. Zo schiet het niet op iig!!
 
Mjah, was dus gewoon gezellig, en een beetje frisjes :#

Heeft Ivo z'n Runner nog aan de praat gekregen? Was jammer...

Martijn; was list-meeting...
 
volgens mij (en anderen) verslijt ie op zo'n manier meer kickstarters en carterkappen dan zuigers 8P

nee, kut voor je Ivo, next time better?
 
ik heb wel redelijk wat gereden, mja moet ook nog het nodige aan scoot gebeuren :p

Ik vond het chaaf, die sonic is btw echt kenkerbruut
 
Originally posted by Rolf
Hmm toch wel jammer dat ik niet ben gegaan. Mja, zonder scoot, en mega ver, had niet zo heel veel zin.

Volgende keer beter.

Dewd geef maar toe je wordt oud ,wat heb je i.p.v meegaan gedaan???
Met wendy op de bank tv gekeken zeker :p?

Mjah ik vond het wel beetje koud maar wel leuk om weer ff een meeting te mogen meemaken ,vooral als het zo dichtbij is 8P ,wanneer komt de volgende freez??
 
Originally posted by b0em
ik heb wel redelijk wat gereden, mja moet ook nog het nodige aan scoot gebeuren :p

Ik vond het chaaf, die sonic is btw echt kenkerbruut

Sonic is idd erg vetjes!

Alleen jou scoot?
Niet echt optimaal volgens mij. Lekker sputteren enzo. Verder nog een vraagje, rijd jij weleens warm? Of trek je hem altijd gewoon door?? Imo is dat toch niet echt optimaal, maarja wie ben ik :p
 
Back
Top