Meeting Nootdorp 2002

Originally posted by -=MOL=-


Sonic is idd erg vetjes!

Alleen jou scoot?
Niet echt optimaal volgens mij. Lekker sputteren enzo. Verder nog een vraagje, rijd jij weleens warm? Of trek je hem altijd gewoon door?? Imo is dat toch niet echt optimaal, maarja wie ben ik :p
nee zeker niet optimaal, maar heb nu ff de kans gekregen om er goed mee te rijden en wat tips op te doen.
En ja duh rijd ik warm, het leek mischien van niet maar met een paar sputters erin lijkt het altijd alsof ik hem erdoor trek :p
 
Ehm, die dikke rookpluim en die 10 andere mensen die zeiden dat je em beter ietsje warmer kan laten worden moet ik maar vergeten dan zeker :p
 
Het was leuk dagje,volgende keer is de zip wel weer mee want alleen kijken is ook niet alles.De terugweg was ook wel vet,hier zal bart nog wel verslag van doen.
 
Euhm, we waren weer stout geweest :rolleyes:

Rob begon over de snelweg te rennen in een langzaamrijdende file, waardoor de nodige hilariteit onstond :rolleyes:

Verder geen Mac-Terror, maar V&D-cateringzooi-terror... Uberdom personeel dat absoluut niet opschoot, mensen begonnen voor te kruipen, eten was zo onderhand koud... Dus Rob riep de manager :D Die niet op kwam dagen... Als dank was de hele tafel goor, zooi tegen de muur, pepergeval gejat, en de pis naast het urinoir :D

Toen nog mensen op andere manier lopen stangen op de snelweg... Zwaaien naar een of andere meid, terwijl haar vriend niet eens durft te kijken... Echt dwaas :D

Verder nog een auto op de snelweg waar een compleet wiel was afgebroken :S Politie erbij, vroegen we vriendelijk aan de dienstdoende agent of alles wel goed zou komen... Dewd was echt chagie...

Verder in Nuenen nog mensen lastigvallen bij het stoplicht, lekker sjezen, en als afsluiter IN Nuenen de weg vragen naar Nuenen 8)
 
Hahahaha, leuke terror Bart, alleen bij de V & D snap ik het pisbak verhaal niet. Dat je het hele restaurant afbreekt enzo kan ik begrijpen, maar de toiletten worden door andere mensen gedaan. Moeten die nou boeten voor de fouten van het personeel in het restaurant??






Ach ja, lekker boeiend :p

Volgende keer: Joor's Storm mee en de zip van Orhan.
 
Ach, we kwamen geen Mac tegen... Het coolste was nog dat die poetsvrouw binnen kwam toen ik over het urinoir heen stond te zeiken :rolleyes: Maar dat zag ze gelukkig niet :)

gomer_pyle; ik ben helemaal niet slecht 8) Ik was tenminste wel nuchter :p
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Euhm, we waren weer stout geweest :rolleyes:

Rob begon over de snelweg te rennen in een langzaamrijdende file, waardoor de nodige hilariteit onstond :rolleyes:

Verder geen Mac-Terror, maar V&D-cateringzooi-terror... Uberdom personeel dat absoluut niet opschoot, mensen begonnen voor te kruipen, eten was zo onderhand koud... Dus Rob riep de manager :D Die niet op kwam dagen... Als dank was de hele tafel goor, zooi tegen de muur, pepergeval gejat, en de pis naast het urinoir :D

Toen nog mensen op andere manier lopen stangen op de snelweg... Zwaaien naar een of andere meid, terwijl haar vriend niet eens durft te kijken... Echt dwaas :D

Verder nog een auto op de snelweg waar een compleet wiel was afgebroken :S Politie erbij, vroegen we vriendelijk aan de dienstdoende agent of alles wel goed zou komen... Dewd was echt chagie...

Verder in Nuenen nog mensen lastigvallen bij het stoplicht, lekker sjezen, en als afsluiter IN Nuenen de weg vragen naar Nuenen 8)


Bart je vergeet dat we hebben staan hakkuh bij een esso pomp,en dat we rennend de v&d catering verlieten terwijl we gewoon hadden betaalt.8P
 
Originally posted by gomer_pyle
Ik had gehoord dat de storm van joor was om gevallen nog schade??
Heel klein beetje op de treeplank. Niks bijzonders verder.

Originally posted by MHRamey
Niet te optimistisch he Bart; Mol's Frame mee :D
Maybe kan ik me nieuwe cilinder dan ook nog meenemen :p

Originally posted by hendrik

Bart je vergeet dat we hebben staan hakkuh bij een esso pomp,en dat we rennend de v&d catering verlieten terwijl we gewoon hadden betaalt.8P
Dat zijn toch dingen die je niet zomaar vergeet :p
 
Hmmm, Bart & Co is dus weer stout geweest zie ik :) Ik herinner me ook nog wel een keer sjezend met 80 in vrachtwagentje door Numansdorp :p Twas kut dat ik naar Frankrijk was, anders was ik ook wel ff gekomen :(
 
Twas idd super ja. Maar de meeste mensen (waaronder ik ook) hadden de spullen nog in de verbouwing staan. Ik kon opzich wel komen met mijn sonic, maar me kappen liggen bij de spuiter en mis me achterpoulie (die ik dan weer meot lenen). Dus dat schoot niet op en had neit zoveel zin om met een rijdend frame te komen :)

Next time zal ie af zijn en gaat ie zeker mee komen. En ja zip-killer liep naar mijn idee brak, maar pafte toch flink kont 8)
 
Back
Top