Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Alex, verkoop je Tuono voor een lief prijsje aan mij joh ;)

Deze gezien? Lekker veel erbij ook..

Tuono

Kilometers maken die dingen wel, Rotax blok kent weinig problemen. Bekendste probleem is startrelais en de oude types hadden wat zwakke punten met betrekking tot de starterkrans, maar dat zijn motoren van voor 2001 volgens mij.

ja maar eigenlijk is 4k al teveel voor mij, gaat net. En zon mooie fiets is misschien nogal hoog gegrepen als je 18 ben (wat ook nog een paar maanden duurt). Als hij over een poosje nog te koop staat dan doe ik mss wel een bod.

Hou wel een beetje ruimte, dat je niet bij de eerste keer banden wisselen al moet wachten totdat je weer geld hebt :P

Waarom niet gewoon ff een CBR pakken of een andere oudere fiets om op te beginnen. Dan hou je de kosten nog een beetje overzichtelijk. Het is nou niet zo dat je op zo'n nieuwere fiets meer lol beleeft ofzo.

Ben hier zelf ook op begonnen, prima beginnersfiets hoor!

Twijfel nu alleen om een 1000 of toch nog een keer een 600 aan te schaffen. 600 is weer een stuk goedkoper waardoor ik een nieuwere fiets kan halen.. R6 2006/2007 vind ik erg tof

Is het echt een 2003 mille geweest of niet? Die zijn er volgens mij alleen met zwart frame, maar kan zijn dat ie ontlakt is natuurlijk. Denk eerder dat het een 2002 model is die in 2003 verkocht is, in dat geval zijn er een paar kleine technische verschillen. Wel een mooi ding trouwens, die achterbrug staat em ook wel goed 8)

Ben geen Aprilia kenner, maar meestal hebben ze vanaf 2003 radiale klauwen?

Alleen het R model, wat in 2004 met het nieuwe model de Factory werd. Vanaf toen werd de normale 'R' genoemd en die had ook nog geen radiale klauwen. Pas vanaf 2005/2006 geloof ik hebben ze allemaal radiale klauwen..

Edit: eeeeeh dit geldt voor de RSV Mille, voor de Tuono had het oude model nooit radiale klauwen (alleen de Racing heeft ze) en het nieuwe model heeft ze volgens mij altijd, maar die is ook maar geïntroduceerd in 2006 ofzo. Vanaf het moment dat de RSV Mille (RSV 1000R werd toen de officiele naam) ook radiale klauwen kreeg dus :)

:!

Ik heb nieuwe bandjes besteld voor m'n PVM's. Dunlop Sportsmart, nog niet zo bekend maar komt super uit de testen. En heb gouden haakse ventieletjes gemonteerd :p

Ben ik mooi van de klote Pures af 8)

Status
Not open for further replies.
Back