This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Had ook liever pvm's gekocht, schijven vast op de velg :X

Daarbij vind ik de schijven ook niet mooi, liever gewoon dikke velgen met mooie originele schijfjes.

w0w deze man uit Oirschot had wel vette racemotoren staan!
Jammer dat de veiling gisteren gesloten is.

http://bva-auctions.com/auction/lot/2682

als ik veel geld had gehad had ik meteen die 2 125cc's gekocht , de Hans Spaan "brommers"!!

terug naar de RG500 , ik vind ze persoonlijk ook niet mooi om naar te kijken , maar ik vind ze zo speciaal (en snap ook niet waarom er niet duizenden van zijn verkocht) dat ik dat alleen al gaaf vind..

mja , het mooiste vind ik de 4 cilinders met roterende inlaat , waar zie je dat op een motorfiets?

ze zijn heel sporadisch nog wel te koop zag ik mja , 7/8000 euro is niks als vraagprijs!!

Ik ben zelf van plan een RS250 of RVG250 te kopen , puur omdat ik gek van 2 takten ben , heb een FZR600 maar ik zal mee meer vermaken met een appie 250 oid..

zit er zelfs aan te denken om gewoon een oudere RS125 te kopen en deze klaar te maken om in de buurt mee te spelen , zelf uitlaatje maken , cilinder en carbje aanpassen ed..

Als je de tekst van ronnie goed leest snap je wel dat die dat nog wel snapt snap je?

Ff zonder gekheid, neem aan dat ronnie het wel snapt als je zijn tekst goed leest.

Status
Not open for further replies.