Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Dingen worden tegenwoordig zo gemaakt als we ze kennen omdat ze veel stijver zijn. Stijf frame en achterbrug is erg belangrijk in de racerij :)

Een simpele old skool achter vork houdt het wel qua kracht, maar is natuurlijk zo stijf als een natte krant.

Een simpele oldskool achterbrug is ook van staal, dat is al een heel verschil.
 
Ik heb sinds een paar dagen een beetje de drang gekregen om maar eens wat om me heen te gaan loeren voor een 1098s.... vind het alleen een beetje zonde van m'n 749s, aangezien die echt nog in nieuwstaat is. Zit geen krasje niks op :P

Iemand met interesse hier? :P
 
Ik zal hem hier ook even plaatsen:

----
Gister 2 opvouwbare oprijplaten gekocht bij de Makro, maar heb er maar 1 nodig, 84 euro incl BTW. Zou er dus graag 40 euro voor willen ex verzenden (11kilo), is gloednieuw..

oprijplaat.jpg


Graag PM bij interesse

----
 
Ik heb sinds een paar dagen een beetje de drang gekregen om maar eens wat om me heen te gaan loeren voor een 1098s.... vind het alleen een beetje zonde van m'n 749s, aangezien die echt nog in nieuwstaat is. Zit geen krasje niks op :P

Iemand met interesse hier? :P

Wat voor een prijs had je ongeveer in gedachten voor die 749?
 
Dingen worden tegenwoordig zo gemaakt als we ze kennen omdat ze veel stijver zijn. Stijf frame en achterbrug is erg belangrijk in de racerij :)

Een simpele old skool achter vork houdt het wel qua kracht, maar is natuurlijk zo stijf als een natte krant.

nou daar heb ik ook wel eens wat over gelezen idd.. ook weer niet TE stijf want dat verlies je grip omdat je frame/brug dan minder tordeert.. knap hoor hoe ze dat allemaal bedenken
 
Icon+GSXR+burnout.jpg


[ir]http://4.bp.blogspot.com/_9FNAlMtMgF4/TPM36c-ok_I/AAAAAAAADf8/PRR4itnukic/s1600/Icon+gsxr+2.jpg[/ir]

:winner:
 
Zo moet die van mij ook ongeveer worden, ben nu bezig met een identiek setje kuipwerk. Dit is ook een 90-er (alleen dan US). Bij mij zit er dan een USD vork in, andere achterbrug (met brace, gepolijst), hugger van een R1, Micron rvs pijp met ingekorte demper.

Dat is een 750 RR replica btw, zijn er maar 500 ooit van gebouwd. Dit is een echte:

P1050478.JPG

Op de achtergrond zie je mijn motor :)
 
Veel zullen het niet kunnen waarderen gok ik, maar vind dat écht wel heel tof!

De Blade is inmiddels ook naar mijn zin. Echt volledig origineel gemaakt, maar dan met compleet Arrow systeem. Zit geen krasje of roest of wat dan ook op. Lak is ook perfect en niet dof ofzo. Ook nog steeds erg blij mee. :)
 
Zo moet die van mij ook ongeveer worden, ben nu bezig met een identiek setje kuipwerk. Dit is ook een 90-er (alleen dan US). Bij mij zit er dan een USD vork in, andere achterbrug (met brace, gepolijst), hugger van een R1, Micron rvs pijp met ingekorte demper.

Dat is een 750 RR replica btw, zijn er maar 500 ooit van gebouwd. Dit is een echte:

P1050478.JPG

Op de achtergrond zie je mijn motor :)

dan had ik persoonlijk liever een ECHTE RG500 Gamma :P

als we het over bijzondere Suzuki modellen hebben..

zelf weinig motor gereden de laatste tijd :*

denk dat ik maar een sneeuwscooter ga bouwen , kan ik me weer uitleven ...
 
RG500 is ouder. En tegenwoordig worden er ook race-reps gebouwd, ik wil het nu ook doen (qua kuipwerk), alleen dan op een motor van 20 jaar oud :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top