ErwinZ
GC Member
Nieuwe!
Rij ik nou veel te rustig? Ding doet iets meer dan 1:19.
16L tank is dus tanken bij de 300KM.
Ik zou pussy willen zeggen.. en doe dat ook
Nee, geen idee, de Blade lust ook wel een aardig slokje als ik goed aan 't knallen ben
de oerbleed heeft hoogstwaarschijnlijk wel een reserve.. dat hebben injectiebikes dan weer vaak niet.. alleen een lampje.. vind et doodeng al heb ik nog niet zo vaak stil gestaan.. :z
Met een zx6r? Wtf, dan rijd je dus inderdaad heel rustig. Dat red ik dus nooit he, zelfs niet met alleen snelweg.
Dan ben ik ook wel zuinig met mijn soes 750.
Rij gemiddeld toch rond de 1:18 / 1:20
Het kan natuurlijk extremer maar heb nog nooit echt een volle tank lang alleen maar geknalt.
Hier begint het benzine lampje te branden bij 180 km (ZX6R 636)
En met doorrijden gaat het lampje regelmatig bij de 160/165 km aan.
Correct! Dat is dan weer een voordeel ja
Hier staat die gepoetst, afgetankt, dingetjes ingevet en aan de lader..
Heeft zo'n Duc zoveel dorst? Of rijd je gewoon constant volgas?
Of constant in z'n 1 ..
Maatje rijdt 230km op een 16 of 18? liter tank met een 748R en dan knalt die goed..
De Z750 begon ook wel is te zeiken na iets meer dan 200km.. maar dan zit je ook wel veel in de 9-10k+ rpm
Ik heb geen dash, ideaal !
Neutraal + olielampje doen het niet altijd. Vorige winter al wat aandacht aan besteed, maar schijnbaar niet genoeg. Wanneer het geregend heeft doet alles het naar behoren, zou bijna aan een massa probleem denken. Iig moet alle kuipwerk er af dus dat is weer een (leuk) klusje
(ja ik snap dat het olielampje alleen voor het starten even moet branden :+, dat doet ie dus niet altijd.)