Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Wat valt dat mee zeg :D Had verwacht dat een Mille nog een stuk nerveuzer zou zijn op het gas, maar het is wel een lekker soepel blok vind ik. Maar als je het gas opentrekt... Jezus :+ Even met je ogen knipperen en je hebt snelheden op de teller staan die niet goed zijn voor je rijbewijs zeg maar :rolleyes:

Het viel mij ook erg mee.. Gefeliciteerd met je bike, nu vooral een beetje rustig aan doen in het begin, denken om bandentemperatuur etc.. komt vast goed ;)
 
Prima poserbike hoor Jasper 8)

Die voorvork is niet standaard toch? van welke bike komt ie?

Handvaten vind k wel een beetje skoeter-style :p
 
Zo! Heerlijk geblazen vandaag hoor! Echt super weer om op de bike te zitten.. Leuk rondje gereden :)

Je hebt wat gemist Rowan :P

En voor het eerst 210 km op mijn tank gehaald tot het lampje gaat branden :+ Heb twee keer fuel save getankt (toevallig).. Zou het daar door komen of heb ik zelf toch zuiniger gereden? Heb iig niet bewust zuinig gereden ofzo..
 
Had iemand het over een poserfiets? :+

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/RSV%20Mille%20R/IMG_3994.jpg[/IR]

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/RSV%20Mille%20R/IMG_3995.jpg[/IR]

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/RSV%20Mille%20R/IMG_4000.jpg[/IR]

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/RSV%20Mille%20R/IMG_4002.jpg[/IR]

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/RSV%20Mille%20R/IMG_3997.jpg[/IR]

8)
 
Juist! Al dat carbon is echt bruut man!! Dikke radiale brembo's ook, Ohlins vork er in.. helemaal compleet ;) goeie shit!
 
Jaspah ik kom terug van mijn mening. Ik vond de wielen in eerste instantie niet tof staan, maar ik moet zeggen dat na het zien van bovenstaande foto's, je fiets toch echt ontzettend bruut is! tof man!

Heineken: Netjes :W
 
Vette fietsen op deze pagina! Afgelopen vrijdag zelf ook mn motorrijbewijs gehaald +ralf+


@Heineken, Ligt het aan mij, of zit je voorband verkeerd om? :P
 
de Fiets van Joost ( Heineken) net even in het echt bewonderd ( hij kwam hem hier even showen :P ), ding is echt heel nice :W staat ook maar 7600km op 8P
 
..en morgen rij ik er mee naar Spa :+

Even een vraagje trouwens, de ketting smeren, dat moest toch bovenop gebeuren? Heb ik ondertussen al een paar keer gedaan (lange stukken gereden..) maar wist het ff niet zo zeker. En hoe krijg je die siliconenshit van je achterbrug af, want die is nu wit :+
 
Ik smeer mijn ketting juist in de binnenkant.
Die zooi op je brug en waarschijnlijk ook een deel op je kuipen kan je er met WD40 erg makkelijk af krijgen.
Oja, vette bike trouwens! :#
 
Ik smeer mijn ketting juist in de binnenkant.
Die zooi op je brug en waarschijnlijk ook een deel op je kuipen kan je er met WD40 erg makkelijk af krijgen.
Oja, vette bike trouwens! :#

Ja, maar ik heb geen paddockstand nog, dus das niet zo makkelijk :+ Binnenkant van de ketting kun je amper bij zeg maar.

Ach ja, ik zie wel, wel ff hopen dat dat miniflesje dat ik heb genoeg is voor morgen.
 
Binnenkant doen Heineken, ff snel een paddock halen en vervolgens kan je het heel gemakkelijk doen. ff een oude krant erachter houden zodat het niet op de velg komt en je bent klaar.

Erg dikke fiets, ik zie genoeg potentie!

Jappie, erg dik! Mooie trim zo.
 
Hm, kwam er vandaag achter dat er een scheurtje zit bij het benzinekraantje :(

We gingen over 2 weken toeren :/ Nu moet er gelast worden.
 
Binnenkant doen Heineken, ff snel een paddock halen en vervolgens kan je het heel gemakkelijk doen. ff een oude krant erachter houden zodat het niet op de velg komt en je bent klaar.

Erg dikke fiets, ik zie genoeg potentie!

Jappie, erg dik! Mooie trim zo.

Ah, een ervaringsdeskundige :) Potentie.. eehm, ik zou zo gauw niet weten wat je er nog allemaal op zou kunnen schroeven: Berg carbon, dikke wielen, stuurdemper en vering upgraden hoeft in ieder geval niet :+

Al kan ik natuurlijk wel wát verzinnen. Radiale rem/koppelingspomp is wel mooi, net als een dikke Akra bijvoorbeeld, liefst carbon, liefst met titanium spruitstuk :P Is er trouwens iets te doen aan die koppeling? Op zich kan ik er wel mee leven maar hij is wel zwaar zeg, stilstaan voor het stoplicht is echt géén pretje..

Ben trouwens wel weer aan het twijfelen over morgen, de weersvoorspelling is niet echt best.. Om dan potentieel 4 uur in de regen te gaan rijden lijkt me niet echt lekker eigenlijk :rolleyes: Als ik nou met de auto was dan was het geen probleem geweest, maar die staat dus in Haarlem 8P
 
Ben trouwens wel weer aan het twijfelen over morgen, de weersvoorspelling is niet echt best.. Om dan potentieel 4 uur in de regen te gaan rijden lijkt me niet echt lekker eigenlijk :rolleyes: Als ik nou met de auto was dan was het geen probleem geweest, maar die staat dus in Haarlem 8P



Dan rij je morgen ook gezellig naar sf meet :W
 
Heini, wat te denken van kleine knippers voren, led achterlicht met knippers erin van achter, uitlaat (akra natuurlijk) en een donker ruitje?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top