This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Ah allemaal zooi wat ik wel weer een keer kwijt raak voor meer, het ligt me vast niet in de weg.
Koopjes moet je gewoon kopen simpel.


Achterbrug is wel makkelijk voor me trouwens als ik hem wil laten spuiten.... dan hoeft mijn bike niet een week lang op as-steunen te staan. Voor die 25 pond, boeie. Ja toch ?
Mijn eigen achterbrug verpats ik wel weer een keer voor een mijer ofzo.
 
Oja, ik heb nog ff een vraag... misschien weet iemand dat hier wel:

Ik heb van die snelsluitertjes nodig voor racekappen, 6 stuks.
Maar ik heb geen idee waar ik ze vandaan kan toveren. Hebben dealer zoiets wel liggen ?
 
Holy shit goos, het zit jou wel heeeeeeel erg tegen of niet?
Echt elke post die ik van jou lees gaat wel over weer iets anders wat het niet doet.
Ik leef met je mee..


Hahaha jasper, wtf moet je met al die zooi?

Laten we zeggen dat ik nu bijna ALLES heb vervangen aan de bike sinds ik hem gekocht heb. |(

Volgende bike die ik ga kopen moet gewoon in top staat zijn. En dan beuk ik de tank weer helemaal naar de kut en zet ik de flex in de kappen }). Dan weet ik in ieder geval dat ik een goeie motor heb. Koop nooit weer zo'n schade hok tenzij ik echt een project wil hebben.....
 
Laten we zeggen dat ik nu bijna ALLES heb vervangen aan de bike sinds ik hem gekocht heb. |(

Dat is wel knap kut natuurlijk.

Miss kan je hem beter weg doen... zo'n bodemloze put heb je niks aan. Kan je beter dat geld opsparen voor iets wat het tenminste blijft doen.






*kuch* zx10 *kuch*



:+
 
Ik heb hem nu bijna naar men zin en motorische is hij wel degelijk... Teminste als die rijd heb ik nooit geen motorische problemen meer. En verrag deze eerst met het stuntrijden. Hij mishandelt mij nu financieel, maar straks laat ik hem een paar keer goed stuiteren... Mijn wraak zal zoet zijn
 
.

koppelingetje hier is weer een paar weken goed! Yessss, dus kaan eindelijk (langer dan een kwartier) rond scheuren. 8)
 
Ik ben ook maar begonnen aan mijn koppelings probleem op de RSV aangezien de meeste schade al gemaakt is .

Ook meteen alles nachecken ivm beurten die wel of niet gedaan zijn...
1. Zat lucht in koppelingleiding.
2. Oliefilter was erg ingedeukt en gescheurd.
3. Was wel mooie schone olie.
4. Koppelingsplaten zijn uit de frabriek al erg gaar..., even opgeknapt maar niet veel aan de hand.
5. Een wesp heeft "letterlijk" het luchtfilter lopen neuken.
 
Al die problemen, ik cross en beuk heerlijk, en niks geen problemen met Yamahatje

Ik denk dat ik m'n pa moet gaan evenaren en ook et yamaha logo op me arm laat tatoeeren

Kwam trouwens nog foto's tegen van verleden jaar enduro rijden in Frankrijk, erg adembenemend! post ze morgen wel..
 


Jij hebt het al vervangen voordat het uberhaupt stuk kan gaan, dus is niet helemaal een eerlijke vergelijking heh
 
Ik ga dus niet 35 euro betalen voor een paar snelsluitertjes 8P Miss vind ik wat op het motor-forum.
 
Startwin motoren in Loenen (gelderland) heeft ze zobizo liggen, verschillende soorten en maten.

Denk dat er wel meerdere aprillia/duc dealers zijn die ze hebben liggen, bij die motoren zit het kuipwerk vaak standaard met die dingen vast.

Zijn inderdaad wel schreeuwend duur.
 
Op aprilia's duc's zitten standaard geen snelsluiters hoor, denk dat je wat anders bedoeld. Jij bedoeld deze dingen:



Zijn ook niet cheap btw.

Tjah jasper die dingen zijn gewoon duur, overal kosten ze minstens 5 euro per stuk.

Ze staan ook wel bekend als DZUS fasteners in de VS/UK misschien handig voor ebay.
 
Op mijn aprilia zitten wel semi snelsluiters, schroefjes die je een kwart slag moet draaien en dan is die los. Kunnen er ook niet uitvallen ofzo. Overigens alleen op beide zijkappen.
 

Deze zijn ook te krijgen in de scooterwinkel :+ Jasper doelt denk ik eerder op die draai-dingen waar kwarkpower het ook over heeft.
 
Ja, dat dus.

Maar ik ben gierig mag allemaal niks kosten... die hele kappenset heeft me 50 euro gekost, ik ga geen 50 euro uitgeven voor een setje snelsluiters :+ opzoute.
Als het klaar is (is het btw bijna O-) ) dan post ik foto's uiteraard.
 
Status
Not open for further replies.