This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Jeej :#

Vandaag nogmaals opgeweest voor motorvaarbewijs, en nu dus wel gehaald, niet zo`n drol van een examinator gehad, ging mooi allemaal vlekkeloos, met veel wegen achteraf.

Maandag werd ik dus gebeld dat een leerling zijn pols had gebroken, vandaar dat ik vandaag op kon

Volgend weekend :~

Ga je m echt slijpen? Moet je wel echt dunne slijpschijf gebruiken en rustig aandoen.. (verkleuren van t rvs)

Nee heb het toch maar met de zaag gedaan..

Ik vind het tof geworden!

Morgen beter foto's :W Moet ook het logo'tje er nog ff opmaken

In mijn demper + linkpijp zelf niet, die is gewoon straight.. maar volgens mij zit ie tussen het stuk dat hij van 4 naar 2 gaat..

Gebruikt die Cat de hele lengte van je demper dan? Anders zaag je het toch af tot aan die Cat? Of je sloopt de hele boel eruit :W

Ziet r goed uit alex

vanavond weer lkr lopen knallen, wat foto's gemaakt + en filmpje
Ik vind het geluid dat r uit mn Gix komt best VET

[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/GSXR/20052009561.jpg[/Ir]
[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/GSXR/20052009562.jpg[/Ir]

Ik zou nog een klein onderkuipje zoeken. Gewoon zo'n miniscuul ding dat ie onderop niet zo kaal is.
Koplamp staat wel goed.

Nah.. Gewoon alles eens in één kleur doen, krijgt hij direct wat meer 'body' omdat de hele voorkant nu zwart is en wat wegvalt

Voorspatbord wil ik t midden wit, zijkant blauw, maybe t kapje van de koplamp wit.
Ik ga zeker geen compleet andere kleur nemen, wil gewoon originele suzuki kleuren.

Compleet zwart zou nog wel kunnen, elke andere kleur vind ik alleen maar afbreuk doen

Gefeliciteerd! +ralf+

Lijkt me vet, maar dan idd ook ff die koplamp doen

Pim, 't is 't gewoon net niet.
Waarschijnlijk met die delen in kleur dat 't er al beter uitziet, maar is 't niet een idee ook je velgen dan mee te pakken? Die zijn nu grijs, right?

Status
Not open for further replies.