Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Ja, ik kijk af en toe nog wel 's :) Ben een beetje verder gegaan met van alles en nog wat, en toen kwam het hele verhaal weer op m'n pad. 'T scheelt dat er meer mensen zijn die de motorkant op gegaan zijn, dat natuurlijk wel :#

Jij was ook in Lelygat bij dat ABS gedoe met die nieuwe fireblade he? Dacht je al te herkennen uit de scootertijd.. Die collega van je ging nog rechtdoor met zo een ding. Welke dealer werk je?

Ik had overigens vorig weekend ook zo 1 in de schuur staan:

bikepics-1661949-800.jpg
 
heb wel vaker een betaling ingetrokken... gewoon de bank bellen, en moet wel de zelfde dag gebeuren..

Bij de rabo kan het iig niet.. Zoals Tinne al zei, alleen met automatisch incasso

@Vass: mooi dat je iig die motor snel kwijt bent geraakt.. Maar toch minder dat je niet meer gaat rijden (de komende tijd)
 
Kan wel wat rijden hoor, neem gewoon een lesmotor. We hebben net een nieuwe CBF 600, dus dat komt wel goed. 8)
 
Jij was ook in Lelygat bij dat ABS gedoe met die nieuwe fireblade he? Dacht je al te herkennen uit de scootertijd.. Die collega van je ging nog rechtdoor met zo een ding. Welke dealer werk je?

Ik had overigens vorig weekend ook zo 1 in de schuur staan:


Yes, dat was ik. Ik werk echter niet bij een dealer, maar ik schrijf voor een online magazine. Beetje motoren testen, dagjes uit, heel vervelend allemaal. Wat vond jij er zelf van, qua ABS wel of niet?

Mijn verslag staat hier; http://www.motormaniacs.nl/laatste-nieuws/honda-supersport-abs.html

Laat maar ff weten wat je ervan vindt, ik ben benieuwd :)
 
Yes, dat was ik. Ik werk echter niet bij een dealer, maar ik schrijf voor een online magazine. Beetje motoren testen, dagjes uit, heel vervelend allemaal. Wat vond jij er zelf van, qua ABS wel of niet?

Mijn verslag staat hier; http://www.motormaniacs.nl/laatste-nieuws/honda-supersport-abs.html

Laat maar ff weten wat je ervan vindt, ik ben benieuwd :)

Erg vervelend dat soort klusjes inderdaad.. Maar verhaal is leuk, en ik kan eigenlijk geen dingen ontdekken waar ik het niet mee eens ben:#
 
Zo jong kost nog een hoop aan bpm. Kortingstabel kan je vinden op de site van de belastingdienst. (bijlage/uitleg opgave 6 aangifte bpm)
 
Het is uiteindelijk natuurlijk wel goedkoper... ik zeg je alleen dat er nog een hoop BPM bijkomt, dat je niet denkt voor 4500 euro klaar te zijn ofzo.
Denk ik zeg het maar :P




Btw dit soort kettingstellers vind ik wel vette shit:

image.php


Dure krengen trouwens nog zeg :? pf
 
Heb jij trouwens nog iets van de prijs afgekregen?

Zit nu ook in GB te kijken. Z750 van 07 met 4000 miles erop voor 3600 pond :X

200 pond heb ik eraf gekregen, verwacht er niet te veel van die met die Engelsen valt weinig te onderhandelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top