Motor & motorrijden #24

Status
Not open for further replies.
Radiaal en Axiaal is het geloof ik. :p

edit/ paar pagina's verder alweer. :X



ga je ze opnieuw spuiten? opzich jammer dat ze wat lakschade hebben, maarja voor 100 euro kan je zoeits echt niet laten liggen. :W

Monteer ze zo dat je de schade niet ziet:+
 
:+, moetje t is proberen op mijn srad, zonder kuip wordt je he-le-maal geschift boven de 230 :+ dan voel je pas hoe hard je rijd:p

Voorvork past btw niet:D Klauwen kloppern voor geen meter:p
Boeiend! remmen upgrade dus :), dan nog kijken of de std as past, anders heb ik wat draai werk voor de boeg:)
 
Vet ding Heineken. Toen ik vorig jaar op zoek was naar een RSV stond dit ding ook al te koop alleen toen via een andere eigenaar. Ik houd de verkoop sites nog regelmatig in de gaten en had onbewust wat vraagtekens bij die advertentie's/eigenaar/verhaal erom heen enz. Misschien wel compleet onterecht maar hij is volgens mij nog wel eens gewisseld van eigenaar. En dan komen de oude foto's er weer op..

Joris en ik zijn nog een lekker stukje wezen maain vandaag. Het is nu alweer zweten in het pak pff

Vanmiddag ben ik gaan kijken dus, op een enkel klein plekje hier en daar echt helemaal perfect 8) Dus ik wilde vanavond nog even een collega bellen zodat we morgen weer die kant op konden gaan, maar dan niet alleen kijken want de motortrailer zou dan ook meegaan :+ Helaas sms'te die gast toen ik thuis was dat één van de vorige kijkers hem morgen komt ophalen.. :|

Bedoel je niet een andere rsv trouwens? Er zijn er vrij weinig van, maar degene die deze aanbood zei dat ie nog naar een andere was gaan kijken maar daar was inderdaad iets mee. Geen idee meer wat eigenlijk.. Deze had iig geen schade gehad, schijnt dat je dat altijd kan zien aan deuk in het frame waar de schakel en/of versnellingspook ertegen komt. Ook de stuuraanslagen waren gewoon onbeschadigd, de banden was de buitenste cm niet van gebruikt :p

Godver ik baal :+

Edit: Owja, dat geel is dus niet gewoon geel heh, is metallic met een soort van licht pareleffect erin :~ :~
 
Suzuki, de kwaliteit van het ijzer van de tandwielen in de bak is slecht naar 20uur al versnellingsbak moeten reviseren i.v.m. ingelopen tandwielen, en dit loopt toch al snel tegen de 700euro aan.

Verder ktm valt mee hoor de eerste 4tacten waren idd niet al te best maar tegenwoordig zijn het gewoon de snelste machine's standaard, Onderhoud heeft iedere motor nodig die flink gebruikt word
Verder zo'n filmpjes uit de usa geloof er niet te veel van rijdt zelf op verschillende bike's en trek je eigen mening.



Ahzo

goh dat wist ik niet :p

Maar ik ga me eerst beetje orienteren op motors, kwaliteit prijs verhouding enzo.
Liefste wel eentje met ''opties''
zoals van die onbreekbare rem/koppelingshendels, fatbar enz enz.


Edit

En die 250 2t's dan heb je daar enige ervaring mee kwa materiaal enz ??
 
Hehehe ja die had ik ook al gezien ja 8) Dacht alleen dat ie meer zou vragen.. Maar godver dat geel was zo vet.. Ik zie alleen niet zo gauw een tweede aangeboden worden, zoveel rijden er niet van rond in Nederland :p
 
Voor de liefhebbers: Ik kan pilot power 2ct's 2009 (gewoon nieuwe setjes banden dus) regelen voor weinig :)

180/55 + 120/70: 219 ex verzenden
190 / 120: 231 ex verzenden.

Verzenden kost nog een tientje ofzo....

Pm als je een mail adres wilt
 
Vanmiddag ben ik gaan kijken dus, op een enkel klein plekje hier en daar echt helemaal perfect 8) Dus ik wilde vanavond nog even een collega bellen zodat we morgen weer die kant op konden gaan, maar dan niet alleen kijken want de motortrailer zou dan ook meegaan :+ Helaas sms'te die gast toen ik thuis was dat één van de vorige kijkers hem morgen komt ophalen.. :|

Bedoel je niet een andere rsv trouwens? Er zijn er vrij weinig van, maar degene die deze aanbood zei dat ie nog naar een andere was gaan kijken maar daar was inderdaad iets mee. Geen idee meer wat eigenlijk.. Deze had iig geen schade gehad, schijnt dat je dat altijd kan zien aan deuk in het frame waar de schakel en/of versnellingspook ertegen komt. Ook de stuuraanslagen waren gewoon onbeschadigd, de banden was de buitenste cm niet van gebruikt :p

Godver ik baal :+

Edit: Owja, dat geel is dus niet gewoon geel heh, is metallic met een soort van licht pareleffect erin :~ :~


Nee, ik bedoel 100% die. Maar zoals ik al zei, misschien zat ik er wel helemaal naast hoor. Heb je wel een testritje gemaakt dan? Rsv's zat te koop dus je kunt vast nog wel een leuke vinden.

@ joris, ik denk dat je je voet nog op de achterrem had:+
 
Heineken, in geval van een schuiver zie je vaak dat er een deuk in het subframe zit van de uitlaat. Wanneer er een deuk zit, wil niet per direct zeggen dat dit ook een geval van schade is, kan ook te maken hebben met de vering die een x tever door is gezakt.
 
heb die gele rsv idd ook niet zo lang terug tekoop zien staan..

Kan trouwens dezelfde zijn van dezelfde eigenaar hoor.. Hij had em eerst aangeboden voor 7250 geloof ik, maar daar kreeg ie weinig/geen reactie op. Hij moet een auto hebben (z'n huidige heb ik gezien: het is geen lulverhaal, dat ding is echt rot :p) en dat budget moet dus uit die rsv komen. Waren wel dure km's voor hem geweest als ik bedenk wat ie er vorig jaar voor betaald heeft :X
 
Ik ben gisteren dus voor het eerst op mijn plaat gegaan met mijn cbr 8P. En het lullige is een uurtje daarvoor was ik valbeugels aan het lassen.... Maar ja niks aan te doen. Spuitbusje er bij paar plekjes bij werken en nieuw schakel pookje halen en weer knallen. Clip-ons weer recht geschopt en rijden weer.

Vandaag ook even een ander setje carbs gehaald voor de motor. Die ook even schoonmaken en zien hoe die dan rijd.
 
Vanmiddag ff lekker gereden met Jasper, Rowan en nog iemand.. Was wel relaxt..

Ook vet om Jur en da liks enzo eens in het echt te zien stunten :W
 
20af8ev.jpg
 
Vandaag weer heerlijk gecrost, graad of 20+.
Samen met me maat beetje wezen cruisen door de polder en richting de gebruikelijke plek.
Was voor mij weer voor het eerst sinds +- een maandje, ivm crash :p
Ging echt super, alleen nu is me kickstart er weer af gevalle tijdes het crossen.
Kwam me maat aanrijden, gooit die me kickstart en roept tegelijk HIER je kickstart, had nog niet eens in de gaten dat die los was gekomen :p.
Ff nieuw kogeltje en veertje regelen + kickstart pedaal. En we kunnen weer.

Binnekort maar eens baan knallen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top