MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.

DvO

Banned
Ik kom net terug van t uitgaan en ik zie mn dat mn motor er niet meer is!

Stond met 2 sloten vast! KUT
Ben gelukkig verzekerd voor diefstal

Motor is gejat in Den haag...


Denk niet dat dit topic uitmaakt. Maar alle beetjes helpen!


:(:(:(

Kenteken MJ ZV 82

2e2j78z.jpg

3zh1nd4.jpg

43wxc2w.jpg

2mo5afr.jpg

33w4aaf.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jezus, moet niet geker worden, zou er in ieder geval goed ziek van zijn. Hoop dat je verzekering een goeie deal met je kan sluiten. Post zoiezo even foto's, je weet maar nooit
 
WTF is dit toch? Vind het enorm kut voor je danny!! Je hebt dat ding maar een paar dagen...
Zou overal ff foto's posten (beloning voor de vinder oid).
Echt zo f*cked up :(

Mag ik een foto van je bike posten op een belgisch motorforum? Wie weet komt iemand hem tegen (evntueel nog andere gegevens die kunnen helpen?).
 
WTF is dit toch? Vind het enorm kut voor je danny!! Je hebt dat ding maar een paar dagen...
Zou overal ff foto's posten (beloning voor de vinder oid).
Echt zo f*cked up :(

Mag ik een foto van je bike posten op een belgisch motorforum? Wie weet komt iemand hem tegen (evntueel nog andere gegevens die kunnen helpen?).



Ja offcourse.. Gelukkig ben ik verzekerd voor diefstal. Maar goed :)
 
Thnx man!

ja ik heb al contact op genomen met de verzekering.

Ik moet 20 dagen wachten, omdat hij in die 20 dagen terug gevonden kan worden.. (niet dat, dat gebeurd)

Als dat wel gebeurd, krijg ik alles vergoed kwa schade aan de motor.
Gebeurd dat niet, krijg ik de dagwaarde dat vastgesteld moet worden door ee taxeur.
 
Al bij de politie aangifte gedaan? Als het goed is komtie dan in het systeem dattie er ook wordt gehaald door die kentekenscanners.. en aangezien die rond heel Den Haag staan moetie daar haast wel een x gespot worden. Als ze zo stom zijn om er op gaan rijden zou ik aan het einde van de scheveningse boulevard is een avondje kijken.. mss staat/rijdtie daar nog wel rond...

Al met al erg kut DvO! Ik hou een oogje int zeil..
nog specifieke kenmerken aan je motor? sticker? reclame kentekenplaathouder enz?
 
Ik heb met zon voertuigen gestolen nummer gebeld. Daar staat hij nu geregistreerd met kenteken en chassis nummer.
Zometeen aangifte doen, ben gister uit geweest dus het is nog vrij vroeg voor mij :X

Specifieke kenmerken zijn:

Rode stalen remleiding
2 brothers uitlaat
Mono seat

Verder is/was ie origineel
 
Jezus man... Ze zijn er ook wel as de kippen bij tegenwoordig he! Hopen dat ze hem tegen alle verwachtingen in toch nog in goeie staat terugvinden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top