Motor en motorrijden #8

Status
Not open for further replies.
je koopt emotie?? :D

Daar kan je pas over oordelen als je ZELF ducati rijdt

Emotie zat in mijn yamaha hoor trouwens
 
Dit is emotie;


54ch0du.jpg
 
Gister nog heel stuk op de Monster 600 van een vriend gereden (ongeveer 50/60km). Lekker wezen toeren, bergwegen met een snelheid van 50/60/70 km/u. Heerlijk. :p Ik zal proberen deze week de foto's te uploaden. Heb gister in totaal 300km gereden, moet vandaag of morgen nog even m'n motor poetsen.

@ Lennox: Ik heb op de Z750 en de Z1000 gereden (alleen niet de 2007 modellen), en ik moet zeggen, ik was een beetje teleurgesteld wat betreft de 1000, het verschil tegenover de 750 is imo te klein om zoveel meer geld er voor te vragen. Veder rijd het wel ok, ik ben er zelf niet echt fan van, en vond het eigenlijk ook helemaal niet lekker zitten (beenruimte in tank). Als begin motor is de Z750 zeer goed te doen (ong. 106pk) die toch nog wel goed met een SS600 kan meekomen (top @ 260/270 km/u op de teller).
 
Mijn italiaan heeft ook emotie, maar dat betekend niets meer en niets minder dan dat hij ratelt aan alle kanten en schakelt als een tractor. Maargoed, IK vind dat leuk, verder moet je rijden wat je leuk vindt.
 
Het zou heb nog veel meer duurder moeten maken.

Normaal is emotie niet te koop, maar bij Ducati wel. En dat kost wat ja.

Wil je iets zonder emotie, haal je een suziki of een yamaha oid.
Er gaat gewoon niks op tegen een temperamentvolle italiaan.

:Z

Ervaring genoeg zeker?
 
:D:W Echt zo zielig altijd he, waarom moeten de italiaangays altijd zo homo doen? Temperamentvolle italiaan :L Emotie :L STFU!! Je bent wel emo als het ding kapot gaat ja

Verder vind ik ducati's ook echt mooi enz, zou er zeker 1 willen hebben (vooral 1098:~)... Maar doe er niet zo gay over ;)

Dus kk op met dat gaygedrag:

zidaneknockoutt.jpg
 
italiaans is ook emotie, als je voorbij gevlamt wordt door een suffe japanner

Dan zou ik ook emotioneel zijn
 
De japanners moeten de motors wat onbetrouwbaarder maken en wat langzamer, hebben ze ook emotie :~
 
:D:W Echt zo zielig altijd he, waarom moeten de italiaangays altijd zo homo doen? Temperamentvolle italiaan :L Emotie :L STFU!! Je bent wel emo als het ding kapot gaat ja

Verder vind ik ducati's ook echt mooi enz, zou er zeker 1 willen hebben (vooral 1098:~)... Maar doe er niet zo gay over ;)

Dus kk op met dat gaygedrag:

+ralf+
 
Ik kan zo niet echt warm worden van die bmw ofzo . Het enige wat ik wel gaaf vind zijn de velgen , die hebben wel een gave vorm :).

Ik vind ducati ook gaaf , maar ik zie aan niks bij die motoren waarom ze meer geld moeten kosten als een yamaha/suziki:)+)/kawazaki .
 
@ Lennox: Ik heb op de Z750 en de Z1000 gereden (alleen niet de 2007 modellen), en ik moet zeggen, ik was een beetje teleurgesteld wat betreft de 1000, het verschil tegenover de 750 is imo te klein om zoveel meer geld er voor te vragen. Veder rijd het wel ok, ik ben er zelf niet echt fan van, en vond het eigenlijk ook helemaal niet lekker zitten (beenruimte in tank). Als begin motor is de Z750 zeer goed te doen (ong. 106pk) die toch nog wel goed met een SS600 kan meekomen (top @ 260/270 km/u op de teller).

Thanks :) Als ik puur naar looks kijk, dan vind ik zo'n Z750 super. Met wat kleine modificaties is hij ook echt vet te maken. Aan de andere kant.... GSX-R600 vind ik ook mooi, maar ik zit ook weer te kijken naar CBR 600fs. Of toch wat minder uitgeven en beginnen op een 600f uit 97 ofzo (1 type dat ik ook wel aardig vind).

Blijft gewoon lastig. Moet eigenlijk iemand in mn omgeving hebben die ook iets in die richting rijdt. Alleen mn oom heeft een RSV en mn pa rijdt op een 1000 Varadero :+ . Niet echt vergelijkingsmateriaal.
 
ducati -ja[anner discussie is gewoon onmogelijk te voeren, als je duc fan bent heb je iets tegen japanners en als je japanner rijdt dan moet je schijnbaar iets tegen ducati hebben...heel vaag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top