Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Rotonde had ik al 26x over gekeken, en was helemaal vrij. Links inhalen tussen stoep en auto. Wat kan daar fout gaan dan? Kan geen 1 reden verzinnen waarom die auto daar van plaats op de weg zou veranderen..

Zijn we nu allemaal klaar met het zeiken over filmpjes? Mooi, kunnen we het weer over motors hebben +ralf+

@ Vass en iedereen die een K1-K3 heeft gehad; nooit mensen die naar je flitsen omdat ze denken dat je ene koplamp kapot is? 8P

Jij ben echt een mongool hahaa Wat kan daar misgaan zegt ie ook nog:S
Ben je nu zo dom of doe je het voor expres?
Mja als je zelf dood rijdt is je eigen probleem, maar als jij iemand raakt wat ik persoonlijk ken en die gene dood is en jij oveleeft het.. Dan schiet ik je desnoods in de rechtbank nog kapot:)
 
Man, wat zagen jullie allemaal. Het is toch zijn keuze. Als hij wil hard rijden laat hem dan jezus. Eerst wou hij de filmpjes niet plaatsen, pas nadat iedereen er achter zat plaatste hij ze hier, achteraf lopen jullie allemaal te zagen.

Als je er niet met overweg kan, kijk er dan gewoon niet naar een hou de commentaar voor jezelf.
 
Jij ben echt een mongool hahaa Wat kan daar misgaan zegt ie ook nog:S
Ben je nu zo dom of doe je het voor expres?
Mja als je zelf dood rijdt is je eigen probleem, maar als jij iemand raakt wat ik persoonlijk ken en die gene dood is en jij oveleeft het.. Dan schiet ik je desnoods in de rechtbank nog kapot:)

Laat hem, hij doet zijn ding. Je kan m toch niet overtuigen op die manier..

Ik hoop alleen voor m dat ie werkelijk zo goed kan rijden als ie ons wil laten doen denken.

Discussie closed!
 
Laat hem, hij doet zijn ding. Je kan m toch niet overtuigen op die manier..

Ik hoop alleen voor m dat ie werkelijk zo goed kan rijden als ie ons wil laten doen denken.

Discussie closed!


Ik wil hem ook niet overtuigen, alleen waarschuwen
Dat ie zichzelf dood rijdt geen enkel probleem, maar er zijn meer mensen op de weg... En die hoeven niet dood of een trauma eraan over te houden..
 
Gezien zijn: Age, join date en de boodschap die hij brengt.
Zeg ik: Hoi papa Joshua.
En verder: Mensen. Kom op, knallen is tof en verleidelijk en daarom doen mensen het. Onverantwoord of niet het is gewoon een adrenalinerush.
Bovendien zal hij heus niet altijd zo rijden dus waar maken we ons druk om.
Een fijne (motorrij)zaterdag toegewenst met dit mooie weer.
 
Was vandaag met een vriend richting Apeldoorn


Best leuk, 80km weg.. LEEG en veel bochten
Nieuw record topsnelheid snelweg. 299 teller en echt 40sec lang uitlopend.
Nieuw record 80km weg: 295

+ mn slijtboutjes op stepjes zijn kaal. Ik krijg ze er denk niet meer uit.
+ mn beide slijders in 1 dag opgereden.

fuck me, im good
 
4qi5e11.jpg
 
Jij ben echt een mongool hahaa Wat kan daar misgaan zegt ie ook nog:S
Ben je nu zo dom of doe je het voor expres?
Mja als je zelf dood rijdt is je eigen probleem, maar als jij iemand raakt wat ik persoonlijk ken en die gene dood is en jij oveleeft het.. Dan schiet ik je desnoods in de rechtbank nog kapot:)

hou je bek nou eens met dat domme gelul, nu weten we het wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top