This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Ik vroeg me al af, kon je helemaal niet herrineren met een geel naampje. Hoezo ben je mod-af dan? Teveel aan het motorrijden zeker?
 
Lang verhaal
En zoveel rij ik trouwens niet eens op m'n motor te druk eigenlijk
 
Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?
 
Weer een vers topic

Thx voor de mensen die mij nog gefeliciteerd hadden @ vorige topic...

Ben zelf vanaaf met me pa bezig geweest de 25 kw spruitstuk rubbers erin te doen... Dus hij is nu echt legaal 25kw op kenteken en motorisch ook... Helaas :+

Verder ff nieuwe olie+filter en bougies erin... Heb nog niet gereden want het was nat buiten... Morgen even proberen

Nu maar weer in elkaar knallen... nog ff w88 op kuipruitje van Enrico :W Heb het geld overgemaakt btw...
 
Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?

Vrienden/vage bekenden met dezelfde rijstijl.
Alleen vind ik geen reet aan eigenlijk ja... 10 minuutjes...
 
Vrienden/vage bekenden met dezelfde rijstijl.
Alleen vind ik geen reet aan eigenlijk ja... 10 minuutjes...

voor mij geldt hetzelfde

gelukkig heeft een vriend van me waar ik normaal mee rijdt eigenlijk dezelfde rijstijl als ik.. sobiezo was het altijd leuk om met hem te rijden met de mito want, hij had er ook 1 en we hadden best veel bekijks..

echt te vaak dat mensen gewoon echt om zaten te kijken van wat is dat van ducati met een brommergeluid dan? :+

mja hij is nu overgestapt naar een duc 996 en mag in juni vol vermogen rijden en ik ga waarschijnlijk voor de zx6r 636 uit 03/04 of een r6 model 2001/2002 dan zullen onze rijstijlen ook wel veranderen vrees ik..
 
scooters is geen 200kg die op je been ligt

Waardoor je vel nog harder over het asvalt heen schuift.

ik heb ALTIJD mn volledige combi aan als ik rij
Ik naar school alleen jas helm handschoenen, nou is mijn motor natuurlijk ook niet zo fucking zwaar dus t is als met je schakelbrommer onderuit gaan.

Rij nog wel goed door zonder leren broek etc. maar kijk in bochten gewoon uit dat ik niet onderuit schuif, ff iets minder gek doen dus.
Oja enneh, met crosslaarzen op school lopen zie ik niet echt zitten, en nee ze passen niet in een kluisje.


Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?

Alleen is wel leuk, minder risico's en je kan je lekker op jezelf concentreren, met een grote groep wil ook wel, mits je elkaar de ruimte gunt.

Maar met zn tweeen heeft bij mij toch wel de voorkeur, lekker achter elkaar aan raggen
 
Dan zal ik het nieuwe topic maar even ontmaagden met de metamorfose van mijn fiets:

bij aankoop:


velgen gedeeltelijk gepolijst en gespoten;
kappen gespoten in nieuwe kleurstelling; andere stickertjes gemonteerd; rvs spruitstuk

dat is hem dan, ben nog met de afwerking bezig:
 
Nice idd, kleurencombi staat m beter dan ik dacht.

Komt die kleur op de kuipen helemaal overeen met de kleur van de velg of ligt dat aan de foto?
 
Me pa op de mega meeting, iemand em nog gezien..?
(hij heeft trouwens best een vette motor vind ik.. best subtiel maar ook weer bruut/ruig)

[ir]http://xs315.xs.to/xs315/07193/pa1.JPG[/ir]

en nog aardig wat modificaties:

Achter 17 inch achterwiel (was 18)
dynokit gebankt,
compleet rsv systeem zonder middenpot
zwaardere koppelingsveren omdat die andere alleen nog maar slipte.
verhoogd achter.
Wielen gepoleist door mij
 
Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?
Liefste alleen, al zijn ritjes bij meetings af en toe ook wel grappig, lekker lomp doen.
Voorrijden heb ik het eigenlijk niet zo op, moet je rijstijl nogal voor aanpassen, rekening houden met alles wat achteraan ligt.
Opzich is het 'plannen' van zoiets wel leuk, maar het feit dat je niet lekker je eigen tempo kan rijden vind ik wat minder.
 
Nice idd, kleurencombi staat m beter dan ik dacht.

Komt die kleur op de kuipen helemaal overeen met de kleur van de velg of ligt dat aan de foto?

dat klopt. het blijft metallic, dus vanaf een ander aanzicht lijkt het soms wat af te wijken.
 
Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?

Alleen, of met een bepaald groepje (ligt er nogal aan wie) en dan max 4 a 5 man. Wel zo gezellig
 
alleen, heerlijk. Maar mensen willen toch niet met me rijden, ben veelste langzaam
 
Hoe zit het trouwens met jullie? Altijd je full gear aan? Of laat je soms wat achterwege like broek en laarzen? Doe je die ook aan als je bv ff naar iemand toe gaat die 10km verderop woont?

Doe zelf altijd handschoenen en laarzen aan.
Binnen de stad vaak zat alleen leren jas met spijkerbroek, zodra de rit buiten de stad komt, vrijwel altijd full-gear.
Binnen stad soms ook full-gear, maar is vaak niet praktisch i.v.m. naar vrienden toe gaan, ergens wat drinken of iets dergelijks.


Spijkerbroek is binnen de stad prima, maar op snelweg ronduit kut, blijft maar klapperen enzo, vind het maar nix, buiten dat het niet zo veel bescherming biedt

Nog maar een vraagje dan; vind je het fijner om gewoon ff alleen een stuk te knallen? Of doe je dat liever met vrienden, vage bekenden met dezelfde rijstijl, of een ander type persoon?

Af en toe lekker alleen knallen, zeker de wat langere stukken liever met iets meer mensen.
Groep moet zeker niet te groot.


idd, als voorrijder moet je altijd heel constant rijden enzo.
Liever btje achter af en toe lekker het gas open joekelen


Wheelex gefeli!


Laurens, vet ding idd!
 
Status
Not open for further replies.