This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Ben 1,78, ziet er dus nog treffelijk uit
Ik vind ze enkel wat aan de prijzige kant voor zo'n klein fietsje.
 
Nice die Duc.

Vanmiddag ff op de bank geweest, 135,5 pk op het achterwiel. Wat een retegeil geluid komt eruit zeg, godverdomme. 8)

Heeeeeel erg jammer dat de batt van de cam leeg waren, iemand heeft nog wel een telefoonfilmpje gemaakt, die krijg ik binnenkort hoop ik.
 
Last edited:
Ik heb ff photoshopje gemaakt van me motor met rode buddy seat en met wit randje om de velg..

Dat witte randje komt sowieso, ik ga morgen ff van die biesjes kopen en dan morge avond ff plakken...

Buddy seat weet ik nog niet, maar had ik gewoon zin in om ff te veranderen...

Verder zijn er nieuwe tandwielen en een ketting onderweg, want dat was het enige wat aan vervanging toe was...

[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/motor%20copy.jpg[/ir]
 
Ding van Michel? (GSX-R600 K1) staat ook nog steeds op motorforum te koop.

5600 euro geloof ik. Blijft ook een super mooi ding zeg.
 
Zojuist mondeling een Ducati Monster gekocht :W.
Vanavond waarschijnlijk even kijken en mocht ie zo zijn als gezegd is, dan issie verkocht. E3250,- uit '98 btw.

Zo-een dus, alleen dan iets anders .

Tof, een 600 neem ik aan voor dat geld?
 
Vandaag hele dag wezen rijden, hier in brabant wat motorzaken afgereden naar een gixxer. Motoport Eindhoven, Joppen enzo geweest.. Maar die hadden allemaal niks.. Wat me wel opvalt is dat tegenwoordig iedereen rustig rijdt? Ik dacht dat er juist behoorlijk wat malloten op motors zaten. Maar ik haal alleen maar motors in ipv dat ze mij inhalen. Terwijl ik toch niet écht als een bezetene rij

Wat kost je dat Vass? Zo'n run?
 
Nja zowiezo als die lui gas gaan geven maak ik geen kans meer. Motor is 25 jaar oud.. :z Maar mn pa zit daar altijd op te azen, poserbikes die denken dat ze kans maken
 
Run was 20 euro... Overigens word er hier nog niet echt bijzonder zacht gereden zegmaar Vanmiddag krulde er nog 1 zijn motor op een auto tijdens de paasshow omdat hij zonodig op 1 wiel moest rijden
 
Nja zowiezo als die lui gas gaan geven maak ik geen kans meer. Motor is 25 jaar oud.. :z Maar mn pa zit daar altijd op te azen, poserbikes die denken dat ze kans maken



Wat rijdt je pa dan? straaljager?


Heb t topic de afgelopen dagen niet meer gevolgd :E
 
Status
Not open for further replies.