Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Even een vraagje aan degene die bij een motorzaak werken;

in hoeverre kan ik onderdelen halen voor een bepaald type fiets? Ik heb namelijk 2 originele rubbers nodig. Mijn huidige moet ik namelijk aanpassen maar ik heb liever de originele ook nog achter de hand.

Geen probleem.. Ik kan alles bestellen tot op het kleinste boutje aan toe..
 
Even een vraagje aan degene die bij een motorzaak werken;

in hoeverre kan ik onderdelen halen voor een bepaald type fiets? Ik heb namelijk 2 originele rubbers nodig. Mijn huidige moet ik namelijk aanpassen maar ik heb liever de originele ook nog achter de hand.
Ik werk wel naast een redelijk grote motor zaak, telt dat ook? :P

Een fabrikant moet geloof ik wetterlijk verplicht 10 jaar lang nog spullen leveren. Maar van de meest gangbare merken kun je zelfs van 25jaar oude fietsen nog een hoop onderdelen regelen.

/edit
Prijzen van de meest kleine kut dingetjes zijn meestal wel vrij hoog.
 
Ik werk wel naast een redelijk grote motor zaak, telt dat ook? :P

Een fabrikant moet geloof ik wetterlijk verplicht 10 jaar lang nog spullen leveren. Maar van de meest gangbare merken kun je zelfs van 25jaar oude fietsen nog een hoop onderdelen regelen.

/edit
Prijzen van de meest kleine kut dingetjes zijn meestal wel vrij hoog.

Ja, ik dacht al dat ze niet goedkoop zouden zijn. ;) Met auto onderdelen net zo.
 
Ik bestel nog regelmatig artikelen van 30 jaar oude motoren..

gister een collega van je gesproken, heb een uitlaatspruitstuk nodig (kawa). Hij alles uitvogelen, komt ie: 938 euro voor alléén een spruistuk :S ziekelijk, toch nog maar even verder zoeken voor een vervanger van mijn lekke spruitstukje :X
 
gister een collega van je gesproken, heb een uitlaatspruitstuk nodig (kawa). Hij alles uitvogelen, komt ie: 938 euro voor alléén een spruistuk :S ziekelijk, toch nog maar even verder zoeken voor een vervanger van mijn lekke spruitstukje :X
Gewoon op de sloop kijken ofzo.
En anders kijken of bv jama, motad of wat dan ook iets heeft.
Ben je nog flink geld kwijt ws, maar het zal wel minder zijn dan 938e :P
 
heb van de week ook besloten om me motorrijbewijs te gaan halen.
als je net voor je 21ste gaat lessen kun je daarna gewoon met een 25kw+ motor rijden toch?

me vader rijdt btw goldwing en dat voorscherm zitten nogal wat krassen op. hoe zou je die eruit krijgen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top