Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Gaat iedereen op dit forum met zo'n pak rijden? :p Je bent wel maatje pedrosa btw wel relaxt is je pak weer cheaper :p Ben denk ik 3 koppen groter :p

Btw jullie nog tips voor het inkorten van een ketting?
 
@neo goed tellen, of vragen aan de shop hoeveel schakels je nodig hebt. Slijper erop, dus even die nokjes eraf. Ketting om je tandwielen leggen. Sluitertje erop. goed klinken ( met special tool ;) ) en klaar ben je :)
 
Jippie gezakt :(

Examinator gehad waarbij ik ook de eerste keer met de auto ben gezakt.. Heeft me laten zakken op :

-Bij het invoegen op de snelweg, heb ik 2x over mijn schouder gekeken of er niks aankwam. Dat was overbodig volgens hem..
-Kwam een bmw langzaam de weg op rollen, die mij niet zag.. , waarop ik vol gas geef en er voorlangs ga (zat nog 3 meter tussen en ding rolde heel langzaam), had anders moeten reageren volgens die gast :L
-bij het inhalen van geparkeerde auto's ging ik volgens hem te laat naar links.

Mijn instructeur vond t ook al absurd dat hij me hiervoor heeft laten zakken.

Cbr is gewoon geldklopperij... maja 13 april weer op
 
So me pa had van de week motortje bij zich die hij ff zou opknappen...
Een Honda FMX 650 :D
Zo 1 dus:
[ir]http://www.1000ps.at/magazin/honda/fmx_9.jpg[/ir]

Heb ik dus ook ff op gereden gister... maar wat trekt zon ding lekker ej :) gewoon vanuit onderin zen toeren gelijk volop power hebben :D

En ze zijn lekker klein en licht... lijkt wel een Derbi senda met 650cc :p
 
Kut man David.. Soms snap je echt niet waarom mensen wel slagen of waarom juist niet..

Mijn pak is gefixed, nieuwe helm, handschoenen en laarzen heb ik staan, en het geld vd verzekering is binnen. Dus even een nieuwe fiets uitzoeken en gaan :W
 
Joshua
heb t topic niet bijgehouden maar geld van de verzekering? :eek:
Doe je goed :W zonder rijbewijs je motor in de prak jagen en dan geld krijgen :D
 
So me pa had van de week motortje bij zich die hij ff zou opknappen...
Een Honda FMX 650 :D
Zo 1 dus:
[ir]http://www.1000ps.at/magazin/honda/fmx_9.jpg[/ir]

Heb ik dus ook ff op gereden gister... maar wat trekt zon ding lekker ej :) gewoon vanuit onderin zen toeren gelijk volop power hebben :D

En ze zijn lekker klein en licht... lijkt wel een Derbi senda met 650cc :p

Dat is dus een vlek op het Honda gamma in mijn ogen.. Dingen zijn echt TE traag..
 
Kut man David.. Soms snap je echt niet waarom mensen wel slagen of waarom juist niet..

Mijn pak is gefixed, nieuwe helm, handschoenen en laarzen heb ik staan, en het geld vd verzekering is binnen. Dus even een nieuwe fiets uitzoeken en gaan :W
`

Misschien intresse in mijn Srad? :)

Ik ben namelijk aan het kijken naar een K3,4 of 5....:).

Heb je een goeie betrouwbare fiets voor een goeie prijs ;)
 
Sounds SUCKS @ filmpje.. Maja in het echt :D OEE

[gvideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=1185083314589643161[/gvideo]
4g4wb41.jpg

2choy6s.jpg
 
Kut voor je David.
Ik heb zonet weer gereden, 1e les op de openbare weg. Ging lekker, wil nu al wel afrijden :p

@ Sander, heb je nog verse pics en een vraagprijs?

Gaat weer geld sparen voor een GSX-R600 of ZX6R..
 
My thoughts exactly Lennox, hetgeen ik juist zo mooi vind aan een gixxer is de voorkant incl. koplamp. En alle SRADs stammen van voor die tijd naar mijn weten. Dus Sander; thnx voor het aanbod, maar ik wil toch een iets nieuwer model..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top