Motor en motorrijden #3

Status
Not open for further replies.
Bouwmarkt eerst ff checken. Mss halfords ook s.
Heeft een zeilwinkel dan grondankers?
Ik zou desnoods een beetje creatief gaan doen en een stuk massief metaal laten plooien.


Soms wel :) Bootjes zijn niet goedkoop, en die kun je eigenlijk altijd zo meenemen over het water. Enige wat je dus tegen diefstal kan doen is hem goed vast zetten. En enige optie is dan meestal een grond anker :)
 
Gister nog even de SV uit gelaten :) bandjes werden maar niet warm, dus heb niet echt hard gereden, nog wel een leuke wheelie geboekt :D Deze week ga ik een paar advertenties plaatsen...

Heb vandaag ook nog lekker gereden. Amsterdam naar Utrecht, binnendoor, in 20 minuutjes :rolleyes:

Banden waren wel goed op temperatuur dus +pippi+
 
Ik heb al een plannetje. Flinke keilbout, stuk draad eraan lassen icm een plaat en een cm of wat beton. Moet lukken.

Ik zag bij de bouwmarkten overigens niks wat bruikbaar was, bij de zeilwinkel wel. Halfords zag ik een Abus grondanker voor 65 euro, ben niet gek natuurlijk.
 
Ik heb al een plannetje. Flinke keilbout, stuk draad eraan lassen icm een plaat en een cm of wat beton. Moet lukken.

Ik zag bij de bouwmarkten overigens niks wat bruikbaar was, bij de zeilwinkel wel. Halfords zag ik een Abus grondanker voor 65 euro, ben niet gek natuurlijk.

Is het voor de verzekering ook belangrijk? Anders zal je wel zon goedgekeurd anker moeten hebben. Maar ik weet niet of je hem ook diefstal verzekerd?
 
Waarom heb je niet gewoon all-risk? Dat was 80 euro per maand bij mij (bij jou dus nog wel goedkoper omdat je ouder bent). En zou toch jammer zijn als je perongeluk onderuit schuift en je opeens 1000+ aan polyester moet gaan kopen
 
Waarom heb je niet gewoon all-risk? Dat was 80 euro per maand bij mij (bij jou dus nog wel goedkoper omdat je ouder bent). En zou toch jammer zijn als je perongeluk onderuit schuift en je opeens 1000+ aan polyester moet gaan kopen

80e per maand voor allrisk? Hoeveel schadevrije jaren had je dan? Moet nog een goede verzekering vinden :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top