Motor en motorrijden #3

Status
Not open for further replies.
Idd, vroeger kon je er heerlijk blazen, maar tegenwoordig is het vaak raak. Met name Goes-Bergen op Zoom.

Xenon wordt maandag op de bus gedaan. :W
 
Feli Vassago ! Mooie aankoop.

Vandaag proefrit gemaakt op een Ducati Monster 900, damn dat rijdt dus echt heerlijk :P

De dealer heeft een gewone staan en een S4 Senna, moet er nog over nadenken.

Bandjes van de Gixxer waren eindelijk weer es goed warm vandaag :W

edit:

op deze gereden

http://www.powercommander.com/images/703-211_Ducati_M900.jpg[/im]

deze stond er ook nog (had meer km, maar ook termi's :D)

[img]http://www.protwins.co.uk/used_bikes/used_monster/used_monster_pics/s4r_senna_large.jpg[/ig][/QUOTE]


:~
Moet jij trouwens niet 25kw rijden?
 
He vass, kijk uit he, op de A58 flitsen ze vaak :P

Echt een vet ding. Deeveeoooo, das mooi, dan heb ik niet weer een gehoorbeschadiging op het moment dat je het GAS even opentrekt en ik achter je motor sta.

Maar ik ga die uitlaten wel weer kopen :P
 
haha, zie het nu pas :o idd wat een toeval :p Volgens mij ben/was jij bevriend met etienne toch? Ik heb jou es heeeeel lang geleden bij hem gemeet geloof ik, toen met z'n runner+pro race zooi
 
Volgende week zaterdag laatste rijles, kan ik meteen m'n voorlopig rijbewijs ophalen. MAW, kan ik rijden in Belgie :) Moet dan minstens een maand, max. een jaar rondrijden met dat voorlopig rijbewijs, daarna kan ik opgaan voor praktijk examen :)
Enig probleem is dat ik nog geen motor heb, wil dolgraag een ducati monter 600. M'n vader is er fel tegen :D Maja, ik ga het wrs. met m'n broer bespreken en regelen, hij heeft ook z'n laatste rijles volgende week.
 
Thanks.

Erik, dat smijten komt uiteindelijk wel, nu nog ff niet maar das logisch.

Bounkass; pak is er volgende week waarschijnlijk, dat van mij kost rond de 700.
 
zonet een volgens mij leuke koop gedaan, een bouwjaar 2000 cbr fireblade gekocht voor 1250€ (kennis wist me te vertellen dat ie 4500+ catalogusprijs ging (zwartgrijs met rode lettering)) well 38000 km maar met een nieuwe tandwielset en nieuwe schoenen en wat ideetjes hier en daar word dit misschien wel een leuke streetfighter, kappen is voor buikschuivers, (voor die prijs is het win win, alhoewel de blade niet echt streetfighter geschikt is qua look vind ik.

herverkopen in de originele staat word me afgeraden volgen de motorzaak iets verderop, aangezien de hoge inverkeerstelling belasting van een full power (ivm een 600 die op papier een pak minder pk's heeft)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top