This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #3

Status
Not open for further replies.
passen is wat anders dan beetje normaal kunnen zitten lijkt me. Wil gewoon beetje normale houding kunnen hebben.

kennis van me is ook tegen de 2 meter en rijd op een szr 660, ook geen grote fiets. maar hij vind t juist heerlijk rijden. makkelijk gooien en smijten met dat ding.
ik zelf ben ook1,93 en pas ook wel gewoon op alle supersports ( niet dat ik gereden heb, maar wel stilstaand positie uitgeprobeerd) en had ook nooit zoiets van hey ik ben te lang voor de motor.
 
Ja, maar Tim heeft er wss al meer km's opzitten dan jullie allemaal samen
Moet je ff z'n reisverslag lezen toen ie naar noorwegen ging, krijg je spontaan zin om te gaan toeren. Ik wil iig noorwegen s doen met de motor



Ik ga dit jaar naar zweden met Erik
 
de zweedse dames opzoeken :~!, breng je daar dan ook verslag over uit !?

hihi

wel vet om zon tour te doen, lijkt mij ook wel heel gaaf :W
 

En een SZR is behoooorlijk klein. Ik ben zelf ook tegen de 1.95 en m'n MuZje bevalt me prima wat de zithouding betreft, terwijl ook dat eigenlijk maar een kleine fiets is. Volgens mij is het met 1.95 op elke supersport ook best te doen. Erg comfortabel is anders, maar dat is het ook niet als je 1.70 bent. Wil je een berg comfort, dan moet je voor een toerbeest gaan, niet voor een sportbike.
 


Hilly is ook vrij lang, ging met hem motoren passen

RSV mille pat ie goed op en een SRAD

hijs 1,95 a 2 mtr
 
Status
Not open for further replies.