Motor en motorrijden #3

Status
Not open for further replies.
Voor die discussie van jullie. je kan toch in de winkel kijken voor de pasvorm en de service, bedanken, en kopen op internet? :P
 
Weet nog wel toen ik een motorjas ging halen bij Jasper, (werkte die net een paar weken @ hans van wijk),
Heb geloof ik 30 jassen aan gehad. "Jasper, ik ging toch voor laarzen kijken" :P
Uiteindelijk wel geslaagd voor een jas. Binnenkort maar is kijken voor een broek en laarzen :)
 
Zet mijne dr dan ook nog maar ff bij

4i3m6xe.jpg


Gister nog ff gereden, best koud :P
 
Pff, ben beetje aan et rondkijken alvast voor een leuke 600/ 750 cc of iets, Alleen zit ik echt gigantisch met mijn lengte. Ik ben 1.95m en wil echt iets van een supersport. Iemand tips?? Zal ook wel leuk worden op lesmotor :P
 
Ja, maar Tim heeft er wss al meer km's opzitten dan jullie allemaal samen ;)
Moet je ff z'n reisverslag lezen toen ie naar noorwegen ging, krijg je spontaan zin om te gaan toeren. Ik wil iig noorwegen s doen met de motor :)
 
Nah, die kerel van wie ik mijn kawa heb gekocht was ook echt 2 meter ofzo :D die pastte ook gewoon op die 600.
Je moet je niet zo aanstellen punkt.
 
passen is wat anders dan beetje normaal kunnen zitten lijkt me. Wil gewoon beetje normale houding kunnen hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top