Motor-en-Motorrijden #20

Status
Not open for further replies.
wat een cilinder heeft dat ding zeg :W

Gisteren RSV opgehaald, ding was echt net zo knap als op de fototjes, alleen de koppeling moet ff nagekeken worden, denk dat gewoon de olie in het blok een beetje oud is, maar dat komt wel inorde :) Stuurt trouwens als een brommer zoon ding, lekker licht en loopt als een zonnetje :)


Dat kunnen ook de koppelingsplaten zijn. Bekend kwaaltje bij een RSV. Zorg wel voor de goede olie in ieder geval. Voor de RSV is dat Motul.

Iig feli met de aankoop. 8)
 
Gisteren RSV opgehaald, ding was echt net zo knap als op de fototjes, alleen de koppeling moet ff nagekeken worden, denk dat gewoon de olie in het blok een beetje oud is, maar dat komt wel inorde :) Stuurt trouwens als een brommer zoon ding, lekker licht en loopt als een zonnetje :)

Zo'n RSV moet er hier ook komen, al zie ik mij eerder een Tuono kopen.. Naked vind ik wel vet, en het lijkt toch iig al harder te gaan. Jammer alleen van dat 'lichte' voorwiel dat dat ding schijnt te hebben :+

Moet ook maar snel m'n rbw halen.. morgen weer les, het zal wel weer kloteweer zijn :(

Ze kunnen straks iig niet zeggen dat ik nooit regen gehad heb tijdens het behalen van m'n rijbewijs :P
 
oja @ vasss, ja zou ook kunnen, verkoper "zegt" :+ nergens last van te hebben gehad, maar ik denk dat ik voor de zekerheid de platen even (laat?) check (en). :)
 
Aha ik spot ergens een foto van mijn moto op die site:P
Jij opgestuurd?

Het is mijn site, dus zelf erop gezet :p

Ik ga volgend jaar trouwens een keer dagje supermotoschool doen, en wil paar keer op het circuit rijden. Liefst ook een circuitsm :p Maarja eerst maar een baan vinden :X
 
Wij gaan volgend jaar ofzo een offroadprogramma aanbieden. Op zich wel kick als rijschool zijnde. 8)

Oja, Akra ging niet door. Ik ben nu bezig met een EVO demper voor de RSV.

[Ir]http://i35.tinypic.com/33xk5s8.jpg[/Ir]

[Ir]http://i34.tinypic.com/10wtaad.jpg[/Ir]

Lekker OEM & een mooie diepe sound. 8) Oja, de prijs is ook belachelijk laag voor zo'n demper vergeleken met zo'n Akra, dus dat werkt ook wel in het voordeel.
 
Jonge, een ultra is gewoon p.i.m.p. :D

FLHTCUI_Ultra_Classic_Electra_Glide_1.jpg

Dude x|

Mn pa is nog geen 60 en heeft er al 1, jij moet de 30 nog zien te halen :X
 
ik dacht Rwanda... bizarre landen in ieder geval :) wat lijkt me zoon reis toch vet, toch een droom om zoiets ooit eens te doen :)

Hier ook echt wel. Wat kleiner zal ook zeker wel eens gebeuren :)

Even wachten tot ik klaar ben met studeren en een beetje cash heb. En dan eerst beetje ervaring opdoen in spanje en italie etc. Is ook leuke omgeving om te rijden :)
 
Hoelang moet je btw nog ?
haal anders iets simpels zoals cb500 ofzo lekker cheap je tijd uitzitten..
geld op de bank en rente trekken en straks een een nieuwe gsxr1000 kopen:P
 
In principe maakt puntenrijbewijs geen zak uit. Als je met gewoon rijbewijs 3x grof los gaat, dan ben je ook de lul. Kan alleen een pilsner meer nemen nu.
 
misschien een domme vraag, maar kan je die punten ook weer terug krijgen oid? of is kwijt altijd kwijt...
 
misschien een domme vraag, maar kan je die punten ook weer terug krijgen oid? of is kwijt altijd kwijt...

Het puntenrijbewijs is ingevoert op 30 maart 2002. Het rijbewijs is blijft 5 jaar geldig en wordt daarna automatisch omgezet naar een gewoon rijbewijs. De volgende overtreding(en) kunnen U punten kosten:

veroorzaken van gevaar of hinder in het verkeer (art. 5 WVW)
veroorzaken van een ongeval met dodelijk gevolg of zwaar letsel (art.6 WVW)
bumperkleven (art. 19 RVV)
ernstige snelheidsovertredingen (meer dan 30 km/uur te hard. Op de snelweg meer dan 40 km/uur te hard) (art. 20, 21 en 22 RVV)
veroorzaken van materiële schade of lichamelijk letsel door onjuiste naleving van de verkeersregels (RVV)
Elke overtreding moet persoonlijk zijn geconstateerd door een agent, die de bestuurder staande moet houden. Het signaleren van een overtreding op kenteken is niet genoeg, want daarbij bestaat de kans dat een ander dan de beginnende bestuurder achter het stuur zat.

Uiteraard kunnen de misdrijven van de Wegenverkeerswetgeving ook punten kosten. Denk hierbij aan rijden onder invloed, het verlaten van de plaats van het ongeval na een aanrijding enz.
 
duidelijke taal :+

foto's , was weer even mooi weer vanmiddag :)

[IR]http://i38.tinypic.com/e9ckqv.jpg[/IR]

[IR]http://i34.tinypic.com/2a5c67n.jpg[/IR]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top