This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Ieder zn ding, ik vind zo'n Guzzi echt mooi...

Dikke specs!

True. Als je het kick vind moet je het gewoon kopen. Heb over paar weken nog ritje Groningen voor werk. Gooi ik hem wel achterin

Binnenkort nog aardige motorclub in de HW als Piels en Jelle het ook halen
 

Je hoeft toch niet gelijk zo'n overpriced arai...er was laatst een veiligheids helmtest en daar was arai niet bepaald de beste. HJC,AGV etc hebben allemaal mooie helmen voor 1/3e van de prijs van een Arai.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...motorcycle-helmet-test-results/?&R=EPI-101052

Goede keus die RSV...maja tis wel een berg koppel. Maarja je bent oud genoeg om daar verstandig mee om te gaan volgens mij.
 
HJC is, imho, gewoon crap. Daar zou ik dus never mee het asfalt willen kussen. Als je de afwerking van die roosters/vizier al ziet. Gewoon een brommerhelm.
 
Idd wij hebben er ook wat liggen maar dat is niet echt wat..
Ik ga NOOIT op een helm besparen, ik heb weleens klanten gezien met cheapass helmen dat je denkt van dude waar ben je mee bezig:L

Geef maar een goede suomy oid

Nog filmpje Jammer dat je die vr6 niet goed hoor
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=kQuhGebAOgk"]YouTube - supermotard wr450 wheelie putten[/ame]
 
Auw...

Hoop wel dat je een motorbroek aanhad toen je zelf neer ging? Op m'n muil gaan met een dreikwartbroek lijkt me niet echt fijn namelijk :+

Nee, gewoon korte broek. Heb alleen een schaafplek op mn arm. motorbroek heb ik niet, rij gewoon in spijkerbroek

HJC is, imho, gewoon crap. Daar zou ik dus never mee het asfalt willen kussen. Als je de afwerking van die roosters/vizier al ziet. Gewoon een brommerhelm.

Heb zelf een HJC, vind het een fijn zittende helm. Ook een van de weinige merken die goed om mn kop past. En niet zo heel erg duur, en ben niet bang om er mee te vallen.
 
Idd
Is gewoon mijn mening.. En ik heb al 39200 wheelie's met die motor gemaakt en heb de motor gewoon goed onder controle?

Als je met je cheapass helm wordt aangerede en je helm met hoofd klapt op de motorkap wordt je daar niet vrolijk van dan klap ik nog liever achterover
 
Wil ook niet zeggen dat ik iets mis vind met je wheely, maar jij hebt het in feite over het nemen van risico's en vertoont vervolgens zelf onnodig risicovol gedrag :+..

Anyway, meestal zijn goedkope helmen niet minder veilig, maar gewoon minder comfortabel (meer windruis etc.)
 
Status
Not open for further replies.