Motor-en-Motorrijden #17

Status
Not open for further replies.
hmmz, niemand hier die begint met motorrijden en 25kw tijd moet doorstaan :p?
Mn GS500e mag deze week weg voor 775 euri..
 
Als je het goed doet kost je chick geen geld (slap die golddiggers) :p

Ik @ 22 alleen een eigen motor + chick :p Doet vass t toch beter :p Maja heb ook geen vaste baan.

Chick valt ook mee hoor :p was meer voor de lol :+

Meeste geld gaat op aan bier geloof ik :p
 
Ik werk ook maar halve dag per week :p dus niet raar als ik niet heel veel te besteden heb :+ Maarja geen zin om meer te werken :X

Volgend jaar stage lopen en krijg daar redelijk nette vergoeding voor dus dan is het wel beter :)
 
Ik werk ook maar halve dag per week :p dus niet raar als ik niet heel veel te besteden heb :+ Maarja geen zin om meer te werken :X

Volgend jaar stage lopen en krijg daar redelijk nette vergoeding voor dus dan is het wel beter :)

nou ik mag hopen dat je een redelijke vergoeding krijgt, ik krijg nu een schamele 150 eu per maand :(

ben blij als het erop zit!
 
Ik krijg het dubbele(per maand), voor 4 dagen in de week.. Natuurlijk lang geen vol salaris.. maar vind het wel nette vergoeding voor een stage, ze zouden me ook niks kunnen geven :X :)
 
Last edited:
ik moet volgend jaar ook stage lopen en dat kan naast me werk dus ik wil de helft van me stagevergoeding - de reiskosten apart gaan leggen voor een bike volgend jaar juli.
alle beetjes helpen

ik moet in jaar 4000 a 5000 euro sparen :p ben bang dat, dat niet gaat lukken
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top