This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Ik heb die marokkaan trouwens ff goed kanker toegewenst
Sterf maar, dom kut volk. (lees: dom volk in het algemeen, niet direct marokkanen) Lees eerst maar eens voordat je reageert.
 
Hahaha. Zag dat je hele set had gekocht? Bij Aart Nolen afstellen in Strijen?

Zit in de buurt hier. Schijnt wel verstand ervan te hebben inderdaad.
 
Mooi cnc gefreesd dekseltje binnen


Morgen maar eens lekker gaan knallen!

Btw eerste kleine slide's zijn gemaakt 8) hehe

Nog 1tje met scoottie die ik ook maar weer eens aangeslingerd heb
 
Echt vette bike hoor!

Golf op de achtergrond ook wel volgens mij

Ik ga morgen weer is een stukje rijden, op een gsx 550 van 21jaar oud. Ziet er wel keurig uit!
 
Word gek van die tievus golf, met ze klote compressor haha
Altijd dat ding 3 minuten laten nadraaien:X

Verder is het wel een dikke G60, ding moet ong. tegen de 200PK aanzitten8)
 
Hoe heet die evnt met die golf? Hij heeft ook eens een hele platte 4 deurs gehad of niet?
 
Anders rij je net even met 70km/h in een kuil van 40cm diep.. Asfaltweg liep ineens over in onverhard met een DIEPE kuil.. Moest echt alle zeilen bijzetten om dat ding overeind te houden.
 
Om even terug te komen op de vorige pagina, wat verbruikt julie motor? Mijn 996 loopt 1:10 en dan rij ik nog vrij rustig.
 
Anders rij je net even met 70km/h in een kuil van 40cm diep.. Asfaltweg liep ineens over in onverhard met een DIEPE kuil.. Moest echt alle zeilen bijzetten om dat ding overeind te houden.

Lekkere klap op je polsen zal dat geven.

Om even terug te komen op de vorige pagina, wat verbruikt julie motor? Mijn 996 loopt 1:10 en dan rij ik nog vrij rustig.

Heb echt geen flauw idee. Meestal moet ik er voor 20/25e ingooien als lampje net gaat knipperen
 
Volgens mij heb ik geen dagteller. Hecht er verder ook weinig waarde aan.

Wat voor kettingspray gebruiken de meeste hier overigens? Ik heb nu zo'n bus waar je ketting helemaal wit van uitslaat. Ziet er beetje maf uit + die bussen zorgen voor een aardige bende bij mij :+

Mensen die het erop smeren met kwast, gaat dat beter?
 
Dit weekend Brothers in Arms Run gehad met de club. Mooi weekendje, vandaag nog even op de Harley-dag in Veghel geweest.. Erg druk daar..
 
Hoe heet die evnt met die golf? Hij heeft ook eens een hele platte 4 deurs gehad of niet?

Nee waarschijnlijk niet want had eerst een witte golf2, heet ronald trouwens.

Die G60 knalt er goed overheen:X

Vandaag heerlijk aan het knallen geweest! werd wel gek van al die gasten met reezers die elke keer met 180 oid langs me heen vlammen als gekken

Sliden kan ik nu ook een beetje trouwens dat is wel zo gruwelijk om te doen!
Alleen heb ik nu een langere minder scherpe bocht nodig zodat ik in ze twee kan sliden.. staan iedergeval al mooie strepen daar8) binnekort eens vragen als iemand foto´s of filmpjes wil maken..
 

nee, kwasten wordt altijd een bende, dat vliegt overal heen.

beter gewoon ietjes erop spuiten met een spuitbus, dat gaat bij mij altijd netjes!
 
Anders rij je net even met 70km/h in een kuil van 40cm diep.. Asfaltweg liep ineens over in onverhard met een DIEPE kuil.. Moest echt alle zeilen bijzetten om dat ding overeind te houden.

Lekker link :X

Stonden er geen waarschuwingsborden naast de weg ofzo ? Dan zou ik de gemeente er maar eens op aanspreken...
 
Status
Not open for further replies.