This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Aanwinsten van vandaag

Setje rode kneesliders erop ipv zwarte

Dainese Laguna Seca 2008 combi (in t zwart)


Dainese Supercharged X traffic Goretex (naam was nog langer :roll


Alpinestars SMX-R


Verder nog een 40-tal helmen gepast, maar ben er niet uitgekomen. Mooi design, slechte pasvorm. Goede pasvorm, lelijk design. Mooi design, goede pasvorm -> bril past niet . Dat wordt dus verder zoeken.
 
Met bril zou ik ff geen rekening houden, dat zet zich wel na verloop van tijd. Tenzij je hem er echt voor geen meter tussen krijgt natuurlijk.
 
Met bril zou ik ff geen rekening houden, dat zet zich wel na verloop van tijd. Tenzij je hem er echt voor geen meter tussen krijgt natuurlijk.

Ging voor geen meter. Waar het weer wel lukte zat mn neus weer tegen de voorkant oid . Arai zat wel goed en bril paste ook, alleen geen mooie helmen.
 
Ben bij Termaat geweest in Nijmegen. Genoeg Arai dus aanwezig, maar ik kon geen mooie ertussen vinden. Niet mijn smaak. AGV hadden ze maar een paar helmen, dus daar wil ik nog ff verder voor zoeken.
 
Suomy is ook heel fijn vind ik zelf..
Niemand een idee wat het kost als je op zware motor rijdt terwijl je nog licht rijbewijs hebt?
 
feitcode k 055: als bestuurder van een motorrijtuig rijden zonder rijbewijs voor de categorie waartoe dat motorrijtuig behoort : € 200

en ik zou maar niet meer op die motor rijden totdat hij 25 kw is:

(tweede overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: geldboete vanaf € 220 en voorwaardelijke hechtenis) (derde overtreding binnen 4 jaar na afdoening van de eerste, dagvaarden; eis: onvoorwaardelijke hechtenis)
 
Vanmiddag de fiets ook nog even de sporen gegeven, maar wat een brakke wegen hier in de buurt, het wordt gewoon steeds erger met gaten, hobbels enz :r

Waar heb je gereden Ray? Spaarnwoude?
Ik ben ook druk zoekende voor mooie routes in omgeving a'dam..
 

MM, ik zoek zon soort gelijk metertje, maar heb nog niet echt iets gevonden. maar kijk wel even verder.

Wel minder van die politie...
 
Termaat is in NL de grootste qua collectie helmen van Arai die in de winkel liggen. ze hebben er 140 verschillende in de rekken.. dus als je dit niks vond wens ik je succes met arai helmen

vanmiddag ook nog ff gereden en er zijn ook wat fotos gemaakt







 
Last edited:
Ik zie alleen mijn album staan.

Beter gebruik je ff tinypic.com. Werkt 10x beter, kan je gewoon hotlinken.
 
Morgen naar de spuiter om kleur te kiezen etc...





Dit is erg gaaf! eens kijken of een gewone spuiter dat kan doen...




rood
 
Dat blauw wit is wel tof idd.
Opzich hoeft 't ook niet te moeilijk te zijn toch?

Contact anders eens de forumspuiters?
 
Idd, een beetje spuiter moet dat voor mekaar kunnen krijgen... Zal alleen wat meer werk zijn en dus wat extra centen kosten!
 
Status
Not open for further replies.