Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Dat soort tanks zijn amper te spuiten...heb er veel over opgezocht. Kunststof tanks ademen en bovendien zijn ze gemaakt van een special soort plastic wat onspuitbaar is(niet hetzelfde als kapdelen etc).
 
Net een uitlaatsteun binnen gekregen, maar nu zit die grote o-ring er wel op, maar krijg ik het rubber niet uit mijn orginele uitlaatsteun, is dat geperst? Is het handiger om dat rubber apart te bestellen?

uitlaatsteun2.jpg
 
even doorzetten...

moet er echt wel uitwillen...




Ik ben nu opzoek naar een goed werkende toerenteller,watertemp meter

Koso heeft deze.. en stage 6 etc... Maar vroegah op het forum gaven die dingen altijd verkeerde dingen aan en storingen etc.. Weet iemand of dat immiddels al verholpen is?


en een olietemp meter zoek ik ook nog.. iemand daar een idee van?
 
De losse temp. meters van stage6 werken erg goed. Je kan hem gewoon op je accu aansluiten, dus je zit ook niet met losse batterijen te kloten.

De tellers waar jij op doelt zijn de temp/toeren combi dingen van s6/koso...die zijn idd erg gaar qua storingen.
 
Ik gebruik op mijn stage6 racer de losse s6 temp meter, en de toeren/temp combi. Dit laatste werkt wel gewoon goed als je hem alleen voor RPM gebruikt. Ga je hem voor beiden gebruiken dan gaat hij overspringen van de ene naar de andere modus etc, althans...dat gebeurt veel bij mensen.

Maar een AIM oid blijft nogsteeds relaxter voor RPM. Moraal van het verhaal is dat de LOSSE temp meter van stage6 een prima ding is
 
is me te druk


heb een fietsteller

en nog een temp meter en rpm meter erbij.. klaar


daar zit veel te veel op wat ik niet gebruik.
 
heb liever een digitale...

dat van rieju pim is helemaal te fancy.



Gewoon die daytona's maar bestellen denk. temp en rpm
 
Als je 1 temp wilt zou ik zobizo een olie temperatuur meter pakken.
Je kunt pas echt blazen als je olie goed op temperatuur is, en dat duurd langer als dat je water op temperatuur is.

Olie is dus IMO belangrijker.

je kunt voor sommige motoren ook een temperatuurmeter met zo'n stokje eraan halen, die je ipv je vuldop plaatst.
Dat zou ook handig zijn, hoef je hem ook niet op je stuur te hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top