This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Waarom geen AIM?

Die dingen zijn niet duur, mooi weg te werken & functioneren prima.... Je kan er koelvloeistof, olie & EGT mee meten.. Prima denk ik?
 
Je hoeft toch niet elke 5 min te kijken... je kijkt gewoon en als de olie op temp is hoef je er niet meer naar te kijken ik zat er ook aan te denken om zo'n ding te kopen...
 
Het is net een discobal met al die kleuren en drukke dingen.. + chroom.. ik vind het gewoon niet strak...
 
[ir]http://img177.imageshack.us/img177/3420/fotos0132do6.jpg[/ir]
kapjes, deze week even spuitert zoeken..



[ir]http://img227.imageshack.us/img227/4548/fotos0134ka0.jpg[/ir]
eenzaam




Heb mijn band ook opgerubberd... komt nog een filmpje van...
 
Moet je naar beneden kijken om te zien of hij op temperatuur is... Ook omslachtig.

Halve seconde werk. Soms denk je dat hij op temp is terwijl hij dit nog niet is. Of als je b.v. een poosje stilstaat, weet je gelijk wanneer hij weer op temp is.

Ik vind het ideaal en niet omslachtig.
 
Ding heeft 100 pk met 300kg.
Buell zal ongeveer het zelfde vermogen en koppel hebben, en weegt 100kg minder.

cc verschil valt ook nog wel mee.
 

Q1 Terramaster 3
Weet niet als dat goed verkrijgbaar is hoor, deze is namelijk alleen voor dit type motor. Niets instelbaar dus..

Btw Gvd net aangehoude door een tievus R32 alles was goed enzo maar mocht niet zo hard en plat enzovoort over het industrie knallen, gelukkig geen bekeuring gehad nog daarvoor.

Is die bijna klaar ziet hij dat ik beginnend bestuurder ben, ik heb expres me kenteken papieren niet mee, dus ging hij het navragen. Konden ze niets vinden oid 8P maare die bekeuring komt dus achteraf wel:X

Iemand enig idee wat geintje kost?

Mafketels in hun R32
 
Vanmiddag de fiets ook nog even de sporen gegeven, maar wat een brakke wegen hier in de buurt, het wordt gewoon steeds erger met gaten, hobbels enz :r
 
Status
Not open for further replies.