This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Zo, de fase 1 winterklaar voor de TL1000 is done.
Morgen de ketting eens lekker invetten, alles schoonmaken en controleren.

Was het maar weer april ofzo.. :love:
 
vandaag me pak opgehaald
hier ff wat fotos van in het donker toen ik net de motor in de kelder zette.







morgen post ik wel ff duidelijke fotos

edit:
:+

 
Vandaag rijles, lekker koud. rij ik aan aan de andere kant van Assen *PATS* koppelingskabel geknapt :|

Moest van de instructeur overal maar tussen/langs knallen, ook ergens nog door rood Maar heb de motorwinkel gehaald :7 Toen lekker warm in de BMW terug naar de zaak.
 
Weet iemand nog een RGV USD voorvork te liggen?
Graag met remmerij, eventueel met voorwiel.

Anders gezegd: Ik zoek eigenlijk een complete voorkant van een RGV !

@ Remcol: Net pak !
 
bedankt voor de reacties

maar ik denk dat rood/zwart niet zo tof was deze kleur steekt af maar past er ook bij. en ik vond dit gewoon een toffe combinatie en dit pak kan straks ook bij een andere motor (meer neutraal dan rood)
 
Vette bike 8) Rijd je nog met dit weer? Ik wil vandaag mn laatste rondje voor dit jaar maken, alleen 5 graden Celcius is niet zo prettig met Alpinestars zomerhandschoenen!
 
Volgens mij zijn dat niet dezelfde velgen, Joris. Die van de duc zijn Marchesini velgen en die andere PVM.Persoonlijk vind ik die van de duc mooier. Die van PVM zijn achter ook 16 inch meen ik( correct me of I'm wrong ).

Ik weet het, maar die velgen zie ik daar liggen dus zal tegen die tijd eens bellen of hij ze nog heeft...
 
Vette bike 8) Rijd je nog met dit weer? Ik wil vandaag mn laatste rondje voor dit jaar maken, alleen 5 graden Celcius is niet zo prettig met Alpinestars zomerhandschoenen!

ja gister heb ik dus nog een stuk gereden en straks heb ik ook nog 2 afspraken en dan pak ik de motor ook nog even want ze zijn toch niet zo officieel daarzo maar het is idd wel redelijk fris maar met thermo kleding eronder heb ik geen centje pijn alleen me handen zijn wel goed koud.

maar ik maak de motor gewoon grondig schoon voordat ik hem wegzet na ieder ritje met dit weer.

@ jasper
de schijven komen bij een dealer uit emmeloord vandaan en de prijs weet ik zo ff niet meer. maar het is redelijk prijzig voor en achterschijven is toch wel zo'n 500 euro
 
K vind die CB1000R wel een vét apparaat...

Alleen jammer van de velgen en de uitlaat, voor de rest vind k hem wel hip





 
Last edited:
Status
Not open for further replies.