Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Leuk demportje!


Net ook weer ff gelest, op snelweg is het wel fffffrrriiisss.

En ging net ff trialen is ineenkeer de remdruk van 1 van de 2 bikes weg. Allemaal remvloeistof op de schijf en lekte eruit etc. Zal weg die kering van de remzuiger zijn denk ik.. :(
 
Goede handschoenen kopen.. Wat voor mij ook veel verschil maakt is zo'n bivakmuts en een kraag, anders lijkt het stukken kouder..

Net koelvloeistof er in gedaan, tijd terug lekte mijn motor dus er zat nog water in, niet dat koelen echt nodig is met deze temp :+. Vanacht -4, straks vriest alles kapot

Ja had nog winter handschoenen liggen, maar dacht dat het wel meeviel met de temp :X Niet dus :+

En had wel een helmmuts op maar die bedekte net niet heel mijn nek...

@ Grovert: Mooi dempertje :# Snel kijken of er een beetje herrie uit wil komen :#
 
Naja snel erop zetten zal niet lukken.. Linkpijp en demper hebben niet dezelfde diameter. Dus moet er nog een verloopstuk gedraaid worden en wat gelast worden om het mooi passend te krijgen! :)
 
Ja had nog winter handschoenen liggen, maar dacht dat het wel meeviel met de temp :X Niet dus :+

En had wel een helmmuts op maar die bedekte net niet heel mijn nek...

Ik heb voor 7.50 bij motoport een kraag gekocht.. Met klitteband, dus kan hem zo af doen zonder dat hij over mijn hoofd moet.. Vind het zelf erg fijn icm met een helmmuts (die vaak niet laag genoeg komt)
 
Ik heb voor 7.50 bij motoport een kraag gekocht.. Met klitteband, dus kan hem zo af doen zonder dat hij over mijn hoofd moet.. Vind het zelf erg fijn icm met een helmmuts (die vaak niet laag genoeg komt)

Die heb ik ook :) ! zijn echt super..
 
Mjah, neemt niet weg dat het wel een lelijk ding is :D

Doe mij deze dan maar:

[ir]http://www.motousate.it/annunci/photos/55458.jpg[/ir]
 
Jammer dat de kwaliteit om te huilen is...

De nieuwe bimota db7 is pas vet:

bimotadb7-9508-001-f.jpg


bimotadb7-9508-003-f.jpg
 
Volgens mij zijn dat niet dezelfde velgen, Joris. Die van de duc zijn Marchesini velgen en die andere PVM:).Persoonlijk vind ik die van de duc mooier. Die van PVM zijn achter ook 16 inch meen ik( correct me of I'm wrong ).
 
2003 model spatbord binnen.

erg nice! Van t weekend misschien monteren, weet t niet heb nu zo veel andere dingen aan mn hoofd.. denk dat de gix ff op een laag pitje komt de komende weken/ maanden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top