This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #10

Status
Not open for further replies.
Onderhoud kan best wel duur zijn als je veel km's maakt.
Ik heb vorige week nieuwe achterband erom late zetten.
Michellin pilot power 2ct, bij de dealer vroegen ze er gewoon 290 euro voor :O
dus dat heb ik maar niet gedaan en ff naar jaspah geluistert waardoor ik nou dezelfde achterband heb, alleen dan voor 158 eurotjes

Verder is motorkleding ook wel aardig duur als je mooi spul wilt, daar had ik me ook nog in vergist

(mijn verzekering is als ik het zo zie wel duur trouwens, ik ben verzekerd bij univé)
 
Ik heb dus inderdaad de Michelin Pilot Power 2CT net als Rowan. Heerlijk bandje, genoeg grip, maar toch nog lekker hard om niet na 2000km weer een nieuwe band erop te hoeven gooien. Ik heb er overigens wél 250 euro voor betaald btw :z
 
Wegenbelasting kost me 5 euro per maand en voor de verzekering ben ik 27,50 kwijt. WA beperkt casco, diefstal en brand is dat.

Voor een gixxer 750 uit 2002, 21 jaar oud en 1 schadevrij jaar.

Ik kreeg hem overigens ivm leeftijd en aantal pk's alleen bij Interpolis en Achmea op de polis. Bij Interpolis zou ik alleen het dubbele kwijt zijn aan poliskosten voor dezelfde dekking.
 
Ik heb dus inderdaad de Michelin Pilot Power 2CT net als Rowan. Heerlijk bandje, genoeg grip, maar toch nog lekker hard om niet na 2000km weer een nieuwe band erop te hoeven gooien. Ik heb er overigens wél 250 euro voor betaald btw :z

Het wordt bij mij of Supercorsa of Michelin 2CT. Qua prijs nagenoeg hetzelfde.
 
Ik zou zo'n foto ook wel willen zien van mezelf of ik bijna op de grond kom. Volgens mij scheelt het echt niet veel..
 
Ik ben vandaag mijn knee pads op wezen halen en mijn seatcover van sebastiaan aardig wat gereden weer...

Kwam op de terug weg naast een ktm lc4 660 te staan... ff gesport... maar heb het wel verloren :') Ding was toch stuk sneller dan mijn 25kw apperaat...

Hij maakte nog wel ff een vette wheelie naast me

Heb net ook voor het eerst een uitwijkoefening moeten maken... kwam ineens een wieldop voorbij zeilen van een busje die aan de andere kant reed :| Net niet geraakt gelukkig

En er zat politie achter me aan, ben een dorpje in gereden en paar kleine straatjes door gegaan en toen ik hem kwijt was naar huis gereden Weet niet 100% zeker of ie achter mij aan ging of dat ie gewoon reed, maar vond hem verdacht genoeg...

Maar afwachten of ik er nog iets van hoor of krijg... Heb niet bepaald "netjes" gereden namelijk
 
[ir]http://www.zeekoe.net/vass/bikes.jpg[/ir]

Wel leuk rijden, die Fireblade en ik gaan wel gelijk op.

Plaats van het ongeluk van Marcel btw:

[ir]http://www.zeekoe.net/vass/monument.jpg[/ir]

Mooi gebaar, vraag me alleen af hoelang de gemeente zoiets laat hangen...
 
Status
Not open for further replies.