Vaak zat 200+ gereden, danwel in een auto maar dan ga ik mijn medeweggebruikers toch wel wat harder voorbij...
Er zijn hier trouwens wel een aantal mensen die 600cc gixxers bezitten dacht ik?
Wat doet zn ding nou in de verzekering @ 25kw als ik vragen mag ?
Ga namelijk binnenkort aan me A rbw beginnen en ben benieuwd of de vaste lasten naast me shitvic een beetje haalbaar zijn.
Mijn Duc Monster 600 is ook begrensd op 25KW, alleen de top ligt op 123 km/h...
Kan dit kloppen of is ie gewoon op de verkeerde manier begrensd (namelijk op de gasschuif, weet niet of dit nauwkeurig is, dus of ie niet te ver geknepen is mischien).
Mijne is op het gas begrensd (aanslag, hendel kan niet verder draaien) met de testbank is dan een uitdraai gemaakt.
Qua acceleratie is ie ook vrij vlot (nog geen 25kw'er tegen gekomen die sneller is).
Mijne is op het gas begrensd (aanslag, hendel kan niet verder draaien) met de testbank is dan een uitdraai gemaakt.
Qua acceleratie is ie ook vrij vlot (nog geen 25kw'er tegen gekomen die sneller is).
Dat gevoel heb ik ook altijd. Mijn auto rijdt op de GPS niet harder dan 170 en als ik dat rij lijkt het net alsof ik op de motor 220-240 rij..Als ik met de motor met 200 auto's inhaal lijkt het altijd op de 1 of andere manier toch langzamer dan dat ik ze met de auto met 200 inhaal.
Ik was al blij toen ik dat las, maar ik vermoedde ook al dat het iets meer wasEn Wheelex tandwielen + ketting is geen 140 euro :# helaas...
Ik betaal voor een heel jaar WA+ (met rechtsbijstand) 270 euro.
En Wheelex tandwielen + ketting is geen 140 euro :# helaas...
Heb zo'n gevoel dat ze een behoorlijke marge hebben genomen met die begrenskitjes... Zou me niets verbazen als de helft minder dan 20 kW heeft