Moppen :) #2

Hmm...vond em opzich wel grappig. Al is het spottende woord erin nat. niet grappig.

Vind die moppen over buitenlanders ook grappig. Maar er zijn grenzen. Vind ze vaak alleen grappig als ze er bv. zelf ook om kunnen lachen:)

Gaat in dit geval over kinderen met kanker. Niet echt lachwekkend imo.

Verder heb ik geen hekel aan het woord op zich hoor, gebruik het vaak genoeg.
 
Der komt een marokaan op zen werk en zegt tegen zen baas : ja ik neem ontslag want iedereen hier is racist .
Baas: ow hoe kom je daar nu bij?
Marokaan: ja ik heb iedereen de vraag gesteld , wat zou jij er vam vinden als alle
turken , marokanen en kappers dood zoude zijn ?
en iedereen antwoorde waarom de kappers?
:)
 
Gaat in dit geval over kinderen met kanker. Niet echt lachwekkend imo.

Verder heb ik geen hekel aan het woord op zich hoor, gebruik het vaak genoeg.


Hmmm...nee ik vatte het anders op. In denhaag zegt iedereen natuurlijk kanker...en clini clown is iemand die zieke kinderen opvrolijkt. Maar wist niet dat ze alleen de kinderen met kanker opvrolijkte :?
 
Hmmm...nee ik vatte het anders op. In denhaag zegt iedereen natuurlijk kanker...en clini clown is iemand die zieke kinderen opvrolijkt. Maar wist niet dat ze alleen de kinderen met kanker opvrolijkte :?

Een cliniclown vrolijkt gewoon zieke kinderen op die lange tijd in het ziekenhuis verblijven.

Ik vind trouwens ook dat die grappen iets te ver gaan over ziektes :)
 
Ja idd, is ook niet leuk. Maar bedoel zoals vassago het verteld lijkt het of ze alleen kinderen met kanker opvrolijken. En ja hagenaren die praten natuurlijk vaak met kanker in de zinnen. Daarom is de mop toch wel weer leuk:) Maar idd ernstige ziektes gebruiken is niet echt leuk.
 
Ja idd, is ook niet leuk. Maar bedoel zoals vassago het verteld lijkt het of ze alleen kinderen met kanker opvrolijken. En ja hagenaren die praten natuurlijk vaak met kanker in de zinnen. Daarom is de mop toch wel weer leuk:) Maar idd ernstige ziektes gebruiken is niet echt leuk.

My bad, zo staat het er idd. :)
 
Deze moet je vrage als iemand helemaal van de kaart is:

Wat is het verschil tussen een appel en een peer?


Een appel is rond en een peer wel


[honger] Als dit een grap is :X volgens mij is het antwoord appel kun je eten en een peer wel [honger]


Laatst was ik met een meisje bezig. En ik zeg heey, pijpen is goed voor je tanden, waarop zij antwoord: huh is dat zo:? , ik zo ja want als je me niet pijpt sla ik je tanden eruit :*
 
Back
Top