Moppen :) #2

Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie. De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde dat ik in kennelijke staat was. Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken had, maar ik kon hem blijkbaar niet overtuigen. Hij zou me wel even een test afnemen.

“U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet. Wat denkt u dat dit is?”

“Een auto,” zei ik, verbaasd over deze onnozele vraag.

“Ja ja, allicht, maar wat voor een: een Renault, een Peugeot of een Citroen?” vroeg hij.

“Geen idee,” was mijn antwoord.

“Zie je wel, straalbezopen!” constateerde hij.

Ik verzekerde hem, dat ik echt niets gedronken had.

“Nou vooruit, nog een testje,”, zie hij, “ u rijdt in het donker en er komt u een licht tegemoet. Wat is dit, denkt u?”

“Een motor,” was mijn antwoord.

“Ja ja, een motor, logisch, maar wat voor een: een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?” wilde hij weten.

Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven.

“Toch behoorlijk in de olie, dus,” was zijn conclusie.

Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.

“Een wedervraag,” zei ik, “er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken, hevig opgemaakt, netkousen, minirok en een decolleté tot bijna op de navel. Wat is dit volgens jou?”

“Een straat****tje,” zei hij onmiddellijk.

“Ja ja,” antwoordde ik, “dat is zo helder als wat, maar welke: je dochter, je vrouw of je moeder.”

En nou ben ik m´n rijbewijs toch kwijt en ik heb geen druppel alcohol gehad…..
 
Wat is het toppunt van lef???



En drol bij een neger voor de deur leggen.


Aanbellen.


en vragen of ze broer is gesmolten.

________________________________

Toppunt van nieuwsgierigheid.





Door een sleutelgat kijken bij een glazen deur.
 
Het zit in een boom en gaat heftig heen en weer.

- Een masturbeertje


Het zit onder de grond en heeft nooit hoofdpijn.

- Een paracetamol




:+
 
Twee bananen graven een kuil. zegt
de ene banaan tegen de andre: "ik houd
er mee op. ik krijg er een kromme rug van!"


Wat is er zo fijn aan kaalhoofdigen?

Dat ze elkaar nooit in de haren vliegen!


De directeur roept zijn secretaresse bij zich.
"Daisy, ik stel je een verhoging voor. Het principe is eenvoudig. Ik werp 500 euro op de grond. Indien je die kan oprapen voor ik je heb kunnen penetreren, dan is dat geld voor u."
De dame vraagt bedenktijd over het voorstel om er met haar partner over te praten.

Thuis verklaart zij de toestand aan haar man. Die lijkt wel geïnteresseerd.
Man:
"We kunnen dat hier thuis toch eens uitproberen en indien het lukt dan verdien je een pak poen."
Haar man gooit een biljet van 500 euro op de grond maar,nog voor hij ook maar zijn broeksriem heeft kunnen ontgespen, heeft zijn vrouw het geld reeds opgeraapt.
Hij herbegint, en deze keer heeft hij zelfs niet de kans om zijn gulp open te ritsen.
Tevreden zegt hij:
"Schat, aanvaard het voorstel van je baas en je zal morgen in het geld zwemmen."

Wanneer hij de volgende avond zijn vrouw gaat ophalen, schrikt hij zich een bult. Haar haar is totaal in de war, haar kleren verkreukeld en zij waggelt als een halfdronken slet over het voetpad.
Uitzinnig vraagt hij haar:
"Wat is er verdorie met jou gebeurd?"
Vrouw:
"Mijn baas heeft me geroepen...heeft 500 euro op de vloer gegooid."
Hij:
"En...ben je er niet in geslaagd zoals gisterenavond?"
Zij:
"Denk je dat dit gemakkelijk is met muntstukjes van 5 eurocent!"
 
Back
Top