Moppen :) #2

wat fun van alice

Vraag: Waarom gaat een blondje altijd in een hoek zitten als het koud is?
Antwoord: Daar is het altijd 90 graden.

Moos komt thuis van z'n werk en laat z'n vrouw zijn pas gekochte autoradio zien, waarop zijn vrouw zegt: "Je hebt toch helemaal geen auto, waarom heb jij dan een autoradio nodig?" Moos: "Ik zeg toch ook niks als jij een BH koopt!"

er komt een vrouw een cafe binnen met een paard naast haar. zegt de barkeeper:"waarom heb je die koe meegenomen?". zegt de vrouw:"het is een paard". zegt de barkeeper:"ik had het niet tegen jou!"

ER zit een man in de tram en er komt een vrouw naast hem zitten
Dan zegt de man tegen de vrouw:Wilt u bij het raampje zitten?
Dan zegt de vrouw: nee ik heb vakantie.
 
een belg komt met zn konijn bij de dokter en het konijn heeft maar 3 pootjes.
Zegt de dokter: Ik ben bang dat ik em af moet maken..
de belg: Is goed.
komt de belg een paar dagen later bij de dokter en vraagtie: En? is mn konijn al af?

(quote youp van het hek oudejaarsconference 2005)
 
:P het is blauw en wit en als je het in je oog krijgt ben je dood,

nieuwe trein sprinter :D

ik weet het hij is te lomp, maar bij ons zijn de sprinters niet meer geel
 
-Container onder een stoplicht?

turkendisco

-een turk en een marokaan in een vuilniszak?

Gescheiden afval


Wat is het verschil tussen een trampoline en een turk?

op de trampoline moet je je schoenen uit




op het randje , maar het kan net:W
 
Komt een belgische komiek op een markt in marokko. Deze ziet daar een koopman lopen met een hond, een kameel en een schaap.

Dus die belg vraagt aan die koopman of deze met zijn dieren mag praten. De marokaan vraagt zich af hoe hij dat wil doen. Affijn, de belg bleef erop aan dringen en kreeg toestemming.

B: Zeg hondje, hoe is het leven hier in Marokko?
H: Ja prima, krijg elke dag verse brokken, gaan dagelijks half uur wandelen, wordt elke dag geborsteld, heb een prima leven hier...

Dus die marokaan staat er echt zo van :? Hoe doet hij dat.

Affijn, de belg vraagt dus of hij ook met de kameel mag praten. De marokaan begrijpt er nog steeds niets van maar gaat nogmaals akkoord.

B: Zeg kameel, hoe gaat het met jou?
K: Ja prima, krijg elke dag liters vers water, mag elke dag hardlopen door de woestijn. Nog even en ik ga de maraton lopen. Ik wordt elke dag vertroeteld door mijn baas. Prima leven als je het mij vraagt...

Affijn, die Marokaan begrijpt het nu helemaal niet meer en is echt de kluts kwijt. Maar gezien deze 3 dieren bij had, vraagt onze belg ook nog of hij met het schaap mag praten, waarop de marokaan antwoord:

SCHAAP IS LIEGT! SCHAAP IS LIEGT!
 
Back
Top