MIVW 2009

Uur of 12 afspreken bij mijn auto, de MK VI van Jelle, de Kever van Jesse, en de Passat en Golf van Schilp, die zouden iig allemaal bij elkaar moeten staan...

Het is trouwens wel 15 euro entree per auto...
 
Kever is er niet bij... veel problemen mee. Zit ergens niet goed zodra die oliedruk opbouwd spuit het eruit bij de oliekoeler..

Weet nog niet ofi k meega met Jelle bijv of zelf met de New Beetle of dat ik morgen ga sleutelen..
 
Alleen als ik een rondje mee kan rijden bij iemand met een snelle wagen :P. Nee ik pak de New beetle van me ma wel. Ff wassen morgen. 10 uur bij texaco??

En ik heb daar schijt aan op mijn eiland haha. Ze verpesten hier alles al qua uitgaan etc mijn sleutelzondag pakken ze me echt niet af :P
 
Alleen als ik een rondje mee kan rijden bij iemand met een snelle wagen :P. Nee ik pak de New beetle van me ma wel. Ff wassen morgen. 10 uur bij texaco??

En ik heb daar schijt aan op mijn eiland haha. Ze verpesten hier alles al qua uitgaan etc mijn sleutelzondag pakken ze me echt niet af :P

Ja is goed, 10 uur daar. Is hier hetzelfde trouwens hoor met die kut refo's.
 
Gvd, dacht ik vandaag toch nog even snel die 8-lochs eronder te hangen voor morgen, heb ik de verkeerde wielbouten x| Ik de bandenboer gebeld, die had ze nog wel. Kom ik daar, niet dus :| Nu zijn ze besteld, woensdag binnen. Dan morgen maar gewoon op 't originele staal :P
 
Niet echt verzamelen volgens mij, gewoon op het terrein. Helaas is mijn audio inbouw vandaag niet gelukt, zo nog ff de auto een beetje wassen en dan vind ik het wel best.
 
Gvd, dacht ik vandaag toch nog even snel die 8-lochs eronder te hangen voor morgen, heb ik de verkeerde wielbouten x| Ik de bandenboer gebeld, die had ze nog wel. Kom ik daar, niet dus :| Nu zijn ze besteld, woensdag binnen. Dan morgen maar gewoon op 't originele staal :P

Durf er een beetje moeite voor te doen he :P Zijn heust wel ergens te krijgen:P

Ik ben miss nog vd partij :) weet alleen niet hoelaat..

miss tot morgen:*
 
Moeite doen? Ik ben eerst hier alles afgereden, hadden ze niks. Toen gebeld naar een bandenboer 20km verderop, daar naar toe gereden, hadden ze ook niet :P En toen had ik geen tijd meer :+ Heb ze nu gewoon besteld, kan ze woensdag ophalen.

Maar goed, aankomende week gaan ze er toch echt onder 8)

Ik weet ook nog niet hoelaat ik er morgen ben. Ga trouwens met m'n gf :P
 
Hehe, die van mij was vorig jaar ook mee, dit keer niet, ze had het na een uurtje wel gezien. Auto gewassen dus die is ook weer netjes.

Beetje jammer alleen dat we net met Arne's passat de middendemper eronderuit reden (te laag :eek:) maar tis inmiddels alweer gefixed, min of meer :rolleyes:
 
Ik heb 'm vanmiddag ook maar even gewassen :P Mijn gf vindt het wel gaaf, dat hele Volkswagen gebeuren :# Ze kent nu ook bijna alle types uit d'r hoofd :+
 
Sorry guys, ik ga toch liever morgen sleutelen zodat ik em kan starten morgen/van de week. Vandag ff meegereden met een 2 liter met IDA's en ik moet dat ook hebben. Als ik nu een zondag opgeef voor een meeting mis ik steeds meer meetings met de kever. Helaas.
 
Ik was eigenlijk van plan ook nog ff te gaan, maar zit dit nu nog te typen terwijl ik aan het wachten ben op de trein.. Goed feestje gehad :D Morgen lekker de hele dag in bed liggen dus :p
 
Ja!!
M'n feeestje was geslaagd gister, alleen m'n hoofdpijn niet hahaha :winner:

Ach, zometeen maar eens aanfietsen, richting meetingpunt met Dane:)

Robert je hebt btw PM
 
Back
Top