Miss Speed:100% HD-tuning Phantom

Status
Not open for further replies.
Ik zag een foto van de sonic in het sbo sprintgedeelte. Alle stickers e.d. zijn er af:'( Hoe heb je dat nou kunnen doen? Dat was het vetste van de hele sonic...

Jammer hoor:'(

edit: Deze foto..

4bggr54.jpg

Nieuwe stickers erop zetten lijkt me niet zo moeilijk . De kappenset is niet mooi en moet opnieuw strak gemaakt worden en gespoten , daarvoor moeten toch echt die stickers eraf .

het is ook echt zo'n avond foto met flits.. zodat je alle schade/troep ziet zitten.... maar ziet er idd zo erg "verkracht uit"
maar gaat denk ik wel goedkomen toch?

het is ook echt zo'n avond foto met flits.. zodat je alle schade/troep ziet zitten.... maar ziet er idd zo erg "verkracht uit"
maar gaat denk ik wel goedkomen toch?

idd de flits van de camera zorgt ervoor dat je elk beetje vuil heel duidelijk ziet

veel succes met de sonic het is een goede basis om te vlammen :)

Nieuwe stickers erop zetten lijkt me niet zo moeilijk . De kappenset is niet mooi en moet opnieuw strak gemaakt worden en gespoten , daarvoor moeten toch echt die stickers eraf .

Kappenset was gewoon race :P die oude stickers krijg je toch niet meer terug.. helaas

Volges mij stond er toch ergens dat de kappen gespoten zouden worden en exact dezelfde stickers erop kwamen ?

Geloof ik correct me if im wrong :-D

nou miss speed je bent niet het enige meisje, ik kom ook starten en ook op een sonic dus jongens kijk maar uit:P.. wie weet worden jullie er nog uit gereden door een van de girls;)..

nou ik wou even melden dat de sonic echt wel netjes gaat worden,maar je moet ergens beginnen motorisch is hij zo goed als klaar!!kap werk wordt hard aan gewerkt en zal over een tijd je hier te zien zijn in Miss Speed's project page!! als hij terug is van de tuner kunnen we verder met het uiterlijk,hij wordt naar Dinya dr smaak netjes gemaakt!! komt allemaal goed,onderhuids is het nog steeds de sonic waar ze allemaal op huilen op het moment:P maar komt allemaal goed!!

oja en als iemand een sonic voorkap heeft die heel is met alle ophangpunten er aan meld het even!!! tnx

greetz ICEMAN180 & Miss Speed

nou miss speed je bent niet het enige meisje, ik kom ook starten en ook op een sonic dus jongens kijk maar uit:P.. wie weet worden jullie er nog uit gereden door een van de girls;)..

Strax word de sonic nog zon wijven scooter(Sorry voor mijn vocabulair):D

But I don't mind:)

Status
Not open for further replies.
Back